Hedinn
Moderator
Japp, det var det! Och det var ju bra, för jag gillar att käka ulvarså det var frodo som fick ringen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, det var det! Och det var ju bra, för jag gillar att käka ulvarså det var frodo som fick ringen?
Jag med . Skrev till LL att det hade varit mest rättvist om jag fått ett käk istället för ängelrollen. Då hade det varit byebye för klara direktJapp, det var det! Och det var ju bra, för jag gillar att käka ulvar
Det var ju tur att någon fattade att jag var ond.Jag med . Skrev till LL att det hade varit mest rättvist om jag fått ett käk istället för ängelrollen. Då hade det varit byebye för klara direkt
Vaa, när då? Måste ha missat det
Vill bara säga att ni lynchade mig för att jag röstade på en ond
Jag trodde leken skulle ta slut nästan med det samma och med att de goda fick ut 2 onda direkt och Snurris var ordentligt misstänkt. och så lynchades god efter god.
jag hade dig som tvilling med Niyama ganska tidigt, men någonstans där när jag började undra om Klara var Frodo så började jag tvivla på dig med......Tack vare mig så fortsatte leken
Man kan iallafall inte anklaga mig för att inte föra lekandet framåt
mee tooooJag gör en hel pudelkennel - skäms, skäms, skäms
Nä. Det blir Status Evertoch hörru @cirkus kanske dags att återuppliva en lex Q delight iaf både i denna och förra leken så röstar de på mig i första DL - just say´in
jag har också en lex Klara en Lex cirkus och en lex BSF bara för att ni alla är så ondskefullt oskyldiga när ni är onda så det blir svårt vem f-n man ska sia först om man får chansen.. och så kan ni ju vara goda ändå
man kan ju iaf tycka att det är aaaaningens misstänkt iaf, men glömma bort blåslampan?
Som jag skrivit tidigare alla blir allt bättre så snart finns det en LEX om alla, så då blir det status Q
(!!) i det hela...
Jag är ju alltid superduperdunder fenomenalisk GOD så......
jag hade dig som tvilling med Niyama ganska tidigt, men någonstans där när jag började undra om Klara var Frodo så började jag tvivla på dig med......
Men det är rätt att ta fasta på det positiva
Det blev rätt spännande!!!
Nope det är ett vedetaget uttryck med "status Q"Nä. Det blir Status Evert
fast jag hade nog kunnat misstänka dig även om jag hade vetat att Snurris var ond redan då, för det handlade mer om teorin.Vill bara säga att ni lynchade mig för att jag röstade på en ond
Vi kan nog se till att få status evert vedertaget...Nope det är ett evdetaget uttryck men staus Q
*sådetså*
Det var just det att cirkus var säker på att nazgulen fick fortsätta luras och att du sa att du hade frågat LL...Svar även till nån annan som skrev om oss som tvillingar: jag försökte verkligen att inte kunna kopplas ihop med Cirkus, eftersom jag ofta käkas tidigt och det inte finns nån ängel tänkte jag att då blir ju Cirkus godförklarad och käkad efter mig. Bad Cirkus att misstänka mig också för att jag inte skulle bli käk, men det hjälpte ju inte så länge
dig hade jag som tvilling jättetidigt , men först tyckte jag du var ihop med Mirtai, men hyfsat snart kopplade jag dig med cirkus, kan inte peka på exakt vad, men nåt var detSvar även till nån annan som skrev om oss som tvillingar: jag försökte verkligen att inte kunna kopplas ihop med Cirkus, eftersom jag ofta käkas tidigt och det inte finns nån ängel tänkte jag att då blir ju Cirkus godförklarad och käkad efter mig. Bad Cirkus att misstänka mig också för att jag inte skulle bli käk, men det hjälpte ju inte så länge
Vi hade faktiskt ingen diskussion om vilka spelare som var skickliga när vi valde käk. Vi diskuterade kring hur godförklarade ni var och vilka roller vi trodde att ni hade.Svar även till nån annan som skrev om oss som tvillingar: jag försökte verkligen att inte kunna kopplas ihop med Cirkus, eftersom jag ofta käkas tidigt och det inte finns nån ängel tänkte jag att då blir ju Cirkus godförklarad och käkad efter mig. Bad Cirkus att misstänka mig också för att jag inte skulle bli käk, men det hjälpte ju inte så länge
ja det var kanske det som fick mig att tänka att det var cirkus som var tvilling också nu när jag tänker efter....Det var just det att cirkus var säker på att nazgulen fick fortsätta luras och att du sa att du hade frågat LL...
Nu var ju du den rätta tvillingen att bli av med, så då kunde vi låta cirkus vara
Och det, cirkus kommentar att det var "fel" tvilling som åkte, bekräftade min teori om att ni var tvillingar...