Hedinn
Moderator
Hon överlevde väl natten innan? Vill minnas att ulvarna inte fick nån mat då i alla fall.Vilken dag dog Mirtai2 då?För hon överlevde väl ett käk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon överlevde väl natten innan? Vill minnas att ulvarna inte fick nån mat då i alla fall.Vilken dag dog Mirtai2 då?För hon överlevde väl ett käk?
Men natten innan står det att jag dog, och jag dog natt 3.Hon överlevde väl natten innan? Vill minnas att ulvarna inte fick nån mat då i alla fall.
Jag trodde faktiskt att det var LenaH eller Mirtai II som var Niyamas tvilling, du brukar ju förstå mig, @Niyama jag är lite besviken
Men natten innan står det att jag dog, och jag dog natt 3.
Ulvar: fattade ni att jag var tvilling eller varför käkades jag?
Det ser ut att saknas en dag,måste kolla upp närmre men har itne möjlighet nu. Jag tror försöken att äta mirtai II var dagarna efter varandra.Vilken dag dog Mirtai2 då?För hon överlevde väl ett käk?
Jag har faktiskt en hel hög med anledningar till varför jag gjorde så med rösterna.
För det första tycker jag att det kan förstöra en hel lek om det är uppenbar information som kommer ut. Jag tyckte inte jag hade nog att teoria om Snurrfian med, och jag var ju ändå övertygad om Klaras ondhet.
Dessutom tyckte jag att jag läste nånstans om att Snurrfians roll överlevde en lynch, så jag tyckte det var bättre att få ut en ond.
Sen tjatade ni så om att få ut ringbäraren, så jag fick ge mig och tyckte jag var övertydlig med det röstningsinlägget, samt att jag kände mig som en upphakad skiva med allt "Jag har väldigt svårt att se att Klara är Frodo"
Ännu en anledning var att om jag hade röstat Snurrfian och blivit avslöjad som Frodo sen, hade Klara kunnat gå fri eftersom de onda troligtvis uppfattat det hela först och kunnat spela med bra. Tack vare allt det där blev ju till och med tredje kvarvarande onda avslöjad
Jag trodde ju faktiskt att Snurrfian hittat in i lyan
Japp. Vi hade fattat att du och cirkus var tvillingar. Eller ja, bsf och Sedna hade fattat det.Men natten innan står det att jag dog, och jag dog natt 3.
Ulvar: fattade ni att jag var tvilling eller varför käkades jag?
Japp. Vi hade fattat att du och cirkus var tvillingar. Eller ja, bsf och Sedna hade fattat det.
Ni försade er när ni började prata om att nazgul kunde fortsätta gissa i lyan för att luras.Vi som gjorde vårt bästa i början för att ingen skulle tro det
Ni försade er när ni började prata om att nazgul kunde fortsätta gissa i lyan för att luras.
Innan det var jag som sagt bergsäker på att du var ond utanför lyan. Balrog, eftersom du inte gissat dig in i lyan. Första natten fick vi spioninfon att Balrogen mindtwistat dig med nytt offer q. Vi var bergs på att du gjort det för att lura spionen.
Två gånger, som kompensation för att du och Niyama kände till varandra från början.Ha ha, jag missade att NI också fick spioninfo
Fast det handlade nog mer om att du sa att du trodde det och Niyama sa att hon kollat upp att det var ok att göra så när någon frågade om det kunde hända.Fast det hade jag lätt kunnat säga även om jag inte fått ta del av spioninfo
Två gånger, som kompensation för att du och Niyama kände till varandra från början.
Det var rätt kul med mindtwisten, inte en enda mindtwist påverkade något av betydelse i leken och alla gissade hejvilt om alla möjliga twistar.
Sen jag började spela, 2010, har döda ulvar fått delta i lyans diskussioner förutom i en lek (tror det var Paddans?). I alla fall i de lekar jag varit med i.
Jag började spela lite tidigare än du och vill minnas att döda ulvar inte fick hjälpa till, men jag kan komma ihåg fel. Kanske bara är jag som tycker det är lite fuskigt att man får fortsätta spela fast man har åkt ut
Hoppas mina lyamedlemmar inte tog illa upp för att jag inte bidrog till leken efter min död, förstod inte att jag skulle göra det