Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast hon hade nog haft det kärvt att överleva lynchen
Det hoppas jag verkligen efter min uddaröst. :p

Missuppfattade och insåg inte att jag fick sia andra natten, därför blev mina sior fördröjda. Så när jag siade Sedna visste jag ju att den var rätt, Everts sia däremot - men valde att lita på den också och så tog de ihjäl henne dagen efter! :rage:

Jg började tro du var ond när du inte såg att Hedinn var Frodo :D

Det var antingen du eller hon i lynchen där bollen__ åkte.
Så det var ju plättlätt tänkte jag - Hedinn är Frodo. Men sen kom ju inte andra rösten på Klara. Jag bara fattade INGENTING. O_o
Jag visste att LenaH inte var Frodo, jag trodde länge hon var Gimli som siat mig och q eftersom hon "bara hittade goda".

Grattis goda!

Som god behövde jag bara förväxla Två ord i en uppenbar felskrivning för att bli lynchad. Som ond har jag kämpat och spelat så skumt jag kan i flera dagar för att bli lynchad, men ni har ändå inte gjort det. :rofl::rofl::rofl:

Äh du skulle ha misstänkt mig då hade jag lynchad dig direkt ;)

Det var när du trodde jag kunde vara god som jag satte dig som potentiell spion, du skulle fan aldrig säga att jag var god om du inte visste.

Vi visste ju att jag var mindtwistad med q som offer. Då tänkte jag att det ser spionen och eftersom q inte blev käk så var jag i allafall inte ulv borde ju den vetat.

@Klara mig lyckades du lura, jag var helt övertygad om att du var god - det var därför jag inte räddade mig själv för att sätta lite griller i huvudet på folk och förhoppningsvis få dem att tro att du var ond... :o:angel:

Äh du skulle ha misstänkt mig då hade jag lynchad dig direkt ;)

Det var när du trodde jag kunde vara god som jag satte dig som potentiell spion, du skulle fan aldrig säga att jag var god om du inte visste.

Vi visste ju att jag var mindtwistad med q som offer. Då tänkte jag att det ser spionen och eftersom q inte blev käk så var jag i allafall inte ulv borde ju den vetat.
Jag visste ju att du var god. ;) Inte för att avslöja mina knep, men jag använde samma i förra leken. :laugh:

Som jag ser det är detta leken när jag många spelade SKUMT!

Alltså jag var ju mest sämst i allmänhet.
Snurris lyckades inte ta sig in i lyan
Hedinn var otydlig - fy på dig ;)
LL lyckades ta död på stackars q.
Viva hann knappt sia

Ha ha ha!

Tack för en jätterolig lek!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat