Kul att man kan roa någon
Jag var mest frustrerad på att Hedinn inte röstade på ringbäraren så fort hon fått veta vem det var.
Jg började tro du var ond när du inte såg att Hedinn var Frodo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att man kan roa någon
Jag var mest frustrerad på att Hedinn inte röstade på ringbäraren så fort hon fått veta vem det var.
Och ska man vara petnoga så var väl Sedna fortfarande vid liv?Vinstvillkor:
Onda vinner när onda är fler än de goda. Goda vinner när alla ulvar är döda.
Och ska man vara petnoga så var väl Sedna fortfarande vid liv?
Det hoppas jag verkligen efter min uddaröst.Fast hon hade nog haft det kärvt att överleva lynchen
Jg började tro du var ond när du inte såg att Hedinn var Frodo
Grattis goda!
Som god behövde jag bara förväxla Två ord i en uppenbar felskrivning för att bli lynchad. Som ond har jag kämpat och spelat så skumt jag kan i flera dagar för att bli lynchad, men ni har ändå inte gjort det.
nog för att du brukar kunna vara förvirrad....Hmm, jag gissar att "Balrogen gissar på bollen__" inte var Balrogen som gjorde?
nog för att du brukar kunna vara förvirrad....
@Snurrfian varför stoppade du inte lynchen? Ett lyckat käk och ni hade vunnit?
Haha, men Snurrfian dåHon lyckades inte gissa sig in i lyan
För att hon inte kom in i lyan förrän igår. Alla knep från ringen behövde meddelas ett dl innan. Vår enda chans att vinna var att lyncha henne och få in ringen i lyan igen.@Snurrfian varför stoppade du inte lynchen? Ett lyckat käk och ni hade vunnit?
Lyan ville inte fortsätta när slaget garanterat var förlorat och denna gång höll jag med.Och ska man vara petnoga så var väl Sedna fortfarande vid liv?
Jag visste ju att du var god. Inte för att avslöja mina knep, men jag använde samma i förra leken.Äh du skulle ha misstänkt mig då hade jag lynchad dig direkt
Det var när du trodde jag kunde vara god som jag satte dig som potentiell spion, du skulle fan aldrig säga att jag var god om du inte visste.
Vi visste ju att jag var mindtwistad med q som offer. Då tänkte jag att det ser spionen och eftersom q inte blev käk så var jag i allafall inte ulv borde ju den vetat.
Jag visste ju att du var god. Inte för att avslöja mina knep, men jag använde samma i förra leken.
Det lyckades du ju med. Bättre än jag lyckades själv.@Klara mig lyckades du lura, jag var helt övertygad om att du var god - det var därför jag inte räddade mig själv för att sätta lite griller i huvudet på folk och förhoppningsvis få dem att tro att du var ond...