Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag är ju ändå väldigt vaken så...

Varför är Sedna ond/inte ond
Enda skälet till att inte rädda sig själv för Viva var ju att visa på att hon siat någon ond. Eller så har hon inte det alls utan bara röstade på Sedna ändå :confused::confused:

Det är ju inte omöjligt att sian gjordes natten innan bollen__ (mindtwistaren) dog men att hon hade sån tidsbrist att hon inte hann teoria om Sedna utan hon bara kastade iväg en röst på bollen__ (den rösten kom 21:59)
Så det finns i min bok en möjlighet att hennes sia är mindtwistad och hon trodde hon siade Sedna, men mindtwistaren bestämde till exempel Snurrfian som offer istället.

Spioninfon är ju bara 5 rader så det är inte säkert att spionen vare sig fick info om sian eller om mindtwisten. Eller så fick spionen info om sian och om den kom efter att bollen__ dött så kan ju ingen mindtwist ha skett.

Efter att Khamûl fallit så är förvirringen total, Azog orchkungen försöker återta ledningen men möts av ett uppror, ocrcherna har fått nog och en falang vänder sig mot honom och sliter honom i stycken. Samtidigt anfaller en annan falang Legolas och han blir så när lynchad men plötsligt så står Gandalf mellan sällskapet och de anfallande orcherna. Inte den Gandalf de mins, en grå bister trollkarl utan en vit skinande Gandalf.

206

Medan Gandalf uppehåller orcherna så skyndar Sällskapet vidare mot Lothlorien, uppdraget är slutfört och ringen är i säkerhet- för tillfället åtminstone.

e_o_w_143_lothlorien_by_niltrace-d2r61f3.jpg

Klara var orchkungen Azog

Grattis goda!

Som god behövde jag bara förväxla Två ord i en uppenbar felskrivning för att bli lynchad. Som ond har jag kämpat och spelat så skumt jag kan i flera dagar för att bli lynchad, men ni har ändå inte gjort det. :rofl::rofl::rofl:

EmmaN bybo
quarter4ever gandalf
cirkus merry
Mirtai Aragorn
Gabby_Ossi sam
LenaH Legolas
Niyama Pippin
Viva Gimli
Hedinn Frodo
heartstring Borormir
Klara Orc-kung
Sedna Orc
Blacksmithfarm Orc
Snurrfian Khamûl
zassoo Troll
bollen__ Balrog

Dag 1 Fredag
Trollet Zassoo Lynchas
Ulvarna käkar EmmaN
Sam gissar Cirkus
Balrogen gissar på Hedinn
Balrogen mindtwistar cirkus med nytt offer quarter4ever
Balrogen gissar på bollen__
EmmaN, Viva och Hedinn lynchar Trollet och därmed räknas inte deras röster DL 2

Dag 2
Blacksmithfarm - Orc - Lynchas
Ulvarna Käkar Gabby Ossi
Khamül gissar på Mirtai
Khamül gissar på Niyama
Balrogen mindtwistar Snurrfian, nytt offer Niyama
Sam gissar på heartstring
Sam gissar på Cikus
Aragorn väcker EmmaN

Dag3
Mirtai- aragorn Lynchas
Khamül gissar på LenaH
Khamül gissar på Viva
Balrogen mindtwistar Nyama nytt offer LenaH
Gimli siar Quarter4ever
Ulvarna käkar Niyama

Dag4
bollen_ Balrog lynchas och lyckas bryta mot reglerna och dra med sig Gandalf-Quarter4ever (det var absolut inte jag som schabblade - helt omöjligt)
Gandalf Vit (ängeln) skyddar LenaH
Khamûl gissar på Mirtai II
Khamûl gissar på Cirkus
Gimli siar Sedna
Ulvaran äter Mirtai II - Boromir
Gandalf Vit (ängeln) skyddar LenaH

Dag5
Khamûl -snurrfian lynchas
Gandalf - vit Ängel skyddar LenaH
Frodo stjäl käk från klara
Frodo äter Klara
Ulvarna Käkar LenaH

Grattis goda!

Som god behövde jag bara förväxla Två ord i en uppenbar felskrivning för att bli lynchad. Som ond har jag kämpat och spelat så skumt jag kan i flera dagar för att bli lynchad, men ni har ändå inte gjort det. :rofl::rofl::rofl:
Jag har ju försökt sen i söndags! :arghh:

Jag har ju försökt sen i söndags! :arghh:
Du blev misstänksam mot mig i samma veva som jag började bete mig konstigt. Jag försökte verkligen bli lynchad innan jag åkte bort. :D

Erbjöd tom LL att kicka mig från leken som kompensation för missen med Q, men för sent. :p

Och lyan har haft fantastiskt roligt åt cirkus desperata inlägg de sista dagarna. :rofl:

De första dagarna var jag övertygad om att cirkus var ond utanför lyan som direkt fattat att jag var ond igen. Trodde ju att hon hade lärt sig sin läxa i förra leken. ;)

Men alltså så dåligt som jag spelade - trots att jag hade Niyama att bolla med så är det sanslöst att Snurrfian inte lyckades gissa sig in i lyan - faktiskt ännu värre än mig

Och lyan har haft fantastiskt roligt åt cirkus desperata inlägg de sista dagarna. :rofl:

De första dagarna var jag övertygad om att cirkus var ond utanför lyan som direkt fattat att jag var ond igen. Trodde ju att hon hade lärt sig sin läxa i förra leken. ;)

Kul att man kan roa någon :D

Jag var mest frustrerad på att Hedinn inte röstade på ringbäraren så fort hon fått veta vem det var.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka