Jag förstår. Vi får köra imorgon.Förstår det men eftersom jag bara är vikarie å skulle bara ta hand om DagDL så överlåter jag resten till när Lobelia är tillbaka - jag tror hon är intresserad av att följa fortsättningen med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår. Vi får köra imorgon.Förstår det men eftersom jag bara är vikarie å skulle bara ta hand om DagDL så överlåter jag resten till när Lobelia är tillbaka - jag tror hon är intresserad av att följa fortsättningen med
antar att du menar nattdl?Om alla är här så kan vi ha dag DL kl 23, men jag antar att en del sover.
Precis, men android helvetet hängde sig så jag kunde inte ändraantar att du menar nattdl?
Vaken! För mig är det okej med DL närsom, även om jag skulle hinna somna innan.
Aj seePrecis, men android helvetet hängde sig så jag kunde inte ändra
eller så kör man speedvarianten á la @honsomalltidärondVaken! För mig är det okej med DL närsom, även om jag skulle hinna somna innan.
Optimalt känns väl om vi kunde ha natt-DL ikväll och sätta en eventuell dag-DL nån gång under förmiddagen imorgon, så vi kan hinna klart leken före midsommar, om det krävs fler DLs efter det.
eller så kör man speedvarianten á la @honsomalltidärond
syftar på "macken" vad gjorde vi - 5 DL på 30 min?
syftar på "macken" vad gjorde vi - 5 DL på 30 min?
och jag röstade med bästa motiveringen ever(t) bara att det skulle vara nattDL först och då käkades jag så den räknades inteTyp. Hann ju inte ens rösta innan uppdateringen gjordes
Haha jag förstod! Om du kollar inlägget igen...syftar på "macken" vad gjorde vi - 5 DL på 30 min?
en ny variant på "Kom igen Lena" ?Kom igen Evert!
hm evert it isHaha jag förstod! Om du kollar inlägget igen...