Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
cirkus hoppas på att göra bot och bättring idag.

Jag känner mig synnerligen skurkaktig som visat vägen till två goda i denna lek. Eftersom Viva var god är jag tämligen säker på att åtminstone två av de andra som röstade på henne jublade åt min röst. Jag tror att det finns två eventuellt tre kvar i lyan. Är dom tre så är det så att både extraröst och grod-grejen är förbrukat för annars hade de vunnit nu. Annars blir det lika (om goda följs åt) med frodos röst som avgörande. Det finns inget skäl för goda att splittra rösterna. Snurrfian var igår väldigt noga med att det var skumt att försöka att hitta ringbäraren (som jag letade så frenetiskt efter) - såklart hon inte ville det eftersom det är hon som har ringen. Därför så blir det så här idag.

cirkus röstar på Snurrfian

Jag tror som LenaH och cirkus, att Snurrfian sitter i lyan och kan vara ringbäraren, dels pga hennes försök till att vända misstankar om ringbäraren mot cirkus. Igår efter lynchen funderade hon kring cirkus och Klara, och idag röstar hon på LenaH, som inte haft röster alls i de senaste lyncherna...

Hedinn röstar på Snurrfian

]Röstlista DL6 Kl ??
14.40 LenaH röstar på Snurrfian
16.00 Snurrfian röstar på LenaH
18.04 Cirkus röstar på Snurrfian
18.26 Hedinn röstar på Snurrfian

Snurrfian 3
LenaH 1

Jag skulle helst lägga min röst på Klara. I ljuset av att Viva var god tycker jag klaras agerande före, under och efter lynchen av viva talar för att hon visste att viva var god.

Har lite svårt att lita på Cirkus, Hedinn och LenaH. Ni har spelat väldigt konstigt alla tre. Cirkus har visat vägen till två goda. Hedinn verkar göra anspråk på att vara frodo men hon verkar samtidigt osäker på om ringbäraren skulle vara klara eller snurrfian baserat på röstningen i dl4 och dl5. LenaH svängde fram och tillbaka i dl5, för att antyda att hon vet mycket verkar hon ha väldigt dålig koll.

Snurrfian är den jag tycker överlag har uppträtt minst konstigt. Kanske är det det som gör henne skum i det här sällskapet?

Det är ju viktigt att vi goda samlar rösterna så jag får helt enkelt hoppas att vi goda är på banan igen.

Sedna röstar på snurrfian

Röstlista DL6 Kl 22
18.41 Sedna röstar på snurrfian
Snurrfian 4
LenaH 1

Jag återgår till mina misstankar mot Snurrfian. Jag tror dessutom att Frodo fått veta att hon är ringbäraren.

Klara röstar på Snurrfian

Röstlista DL6 Kl 22
18.41 Sedna röstar på snurrfian
18.47 Klara röstar på Snurrfian

Snurrfian 5
LenaH 1

Jag är inte förvånad - såklart att den/de andra lyamedlemmarna vill vara med och få chans på ringen (om det nu är som vi tror att Snurris har ringen)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka