Jag trodde du bosatte dig Där häromdagen?!Antingen är jag lurad ända ner i min toalett. Eller så fick vi ut en onding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde du bosatte dig Där häromdagen?!Antingen är jag lurad ända ner i min toalett. Eller så fick vi ut en onding
Jag trodde du bosatte dig Där häromdagen?!![]()
Annars finns det plats i min dyngstadJag har varit där och vänt ett par gånger![]()
Det får bli ordinarie tid i morgon - runt 12, men Lobelia får återkomma m exakt tid.
Jag tyckte att jag klarade mig rätt länge ändå! Hejja onda, hoppas att ni får tag på ringen!
![]()
är det nåt fel på oss döingar dåDet är ju bara döingar som skriver i den här tråden![]()
Misstänka mig på det där viset åsså va vi på samma sidaJag tyckte att jag klarade mig rätt länge ändå! Hejja onda, hoppas att ni får tag på ringen!
![]()
är det nåt fel på oss döingar då![]()
Jag hade gärna haft en dl till ikväll, så man hade ngt att utgå ifrån.Nä men jag vill ju att det ska HÄNDA nåt![]()
Förstår det men eftersom jag bara är vikarieJag hade gärna haft en dl till ikväll, så man hade ngt att utgå ifrån.