Jag trodde du bosatte dig Där häromdagen?!Antingen är jag lurad ända ner i min toalett. Eller så fick vi ut en onding
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde du bosatte dig Där häromdagen?!Antingen är jag lurad ända ner i min toalett. Eller så fick vi ut en onding
Jag trodde du bosatte dig Där häromdagen?!
Annars finns det plats i min dyngstadJag har varit där och vänt ett par gånger
Det får bli ordinarie tid i morgon - runt 12, men Lobelia får återkomma m exakt tid.
Jag tyckte att jag klarade mig rätt länge ändå! Hejja onda, hoppas att ni får tag på ringen!
är det nåt fel på oss döingar dåDet är ju bara döingar som skriver i den här tråden
Misstänka mig på det där viset åsså va vi på samma sidaJag tyckte att jag klarade mig rätt länge ändå! Hejja onda, hoppas att ni får tag på ringen!
Misstänka mig på det där viset åsså va vi på samma sida
är det nåt fel på oss döingar då
Jag hade gärna haft en dl till ikväll, så man hade ngt att utgå ifrån.Nä men jag vill ju att det ska HÄNDA nåt
Förstår det men eftersom jag bara är vikarie å skulle bara ta hand om DagDL så överlåter jag resten till när @Lobelia är tillbaka - jag tror hon är intresserad av att följa fortsättningen medJag hade gärna haft en dl till ikväll, så man hade ngt att utgå ifrån.