Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Viva lämnade ju ett fint testamente efter sig med sin uddaröst också.![]()
Viva lämnade ju ett fint testamente efter sig med sin uddaröst också.![]()
Nej, du måste släppa cirkus. Imorgon måste de goda som överlever natten (och jag hoppas att Gandalf har sin förmåga kvar) hålla ihop och helst ska Frodo överleva så hennes utslagsröst finns att ta till.Jag blir lite lur på Cirkus. Å ena sidan så borde en ond cirkus spela smartare, å andra sidan är det något med all denna velighet och ångest som inte övertygar mig.
Nej, du måste släppa cirkus. Imorgon måste de goda som överlever natten (och jag hoppas att Gandalf har sin förmåga kvar) hålla ihop och helst ska Frodo överleva så hennes utslagsröst finns att ta till.
Hon hade bara två så du får väl fundera på vilka som är viktigast. I min bok så stämmer alla tre!Jag utläser 3 möjliga sior.
Sedna - iom rösten
Jag - hon håller mig som god i flera inlägg
Hedinn - håller hon också som god men utan någon egentlig motivering
Alla goda måste överleva natten. Annars kan goda inte vinna insåg jag just.Det gäller bara att rätt goda överlever natten. Helst alla
Läser du igenom borde det vara ganska tydligt.
Nejdå, det är du inte, men fastna inte i röstningen.Kan du förtydliga detta?
För jag är uppenbarligen analfabet.
jag fattar verkligen inte varför inte Frodo röstade på samma person igår och idag. Hade det skett hade det varit liiiite enklare för såna som mig
Jag kan bara säga att det är så jävla uselt spelat att vi förtjänar att förlora.
Grattis Onda!
Sen att Snurrfian och Klara antaligen har skitkul i lyan är väl fair enough
Nejdå, det är du inte, men fastna inte i röstningen.![]()
För mig var det faktiskt ett wake up - call för det är inte riktigt Heddans stil. Fast nu kommer hon kunna använda det på mig iaf.Jo, men det har ju hänt förr att både goda och onda har gjort det
Jag tycker sånt liksom inte ingår i strategierna.
Det gör röstningarna