Kampen om ringen - Moria edition

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag blir lite lur på Cirkus. Å ena sidan så borde en ond cirkus spela smartare, å andra sidan är det något med all denna velighet och ångest som inte övertygar mig.
Nej, du måste släppa cirkus. Imorgon måste de goda som överlever natten (och jag hoppas att Gandalf har sin förmåga kvar) hålla ihop och helst ska Frodo överleva så hennes utslagsröst finns att ta till.

Sällskapet är förrvirade, Frodo är allvarligt sårad. Mithrillbrynja i all ära men den gör en inte osårbar. De kryper in i ett hörn, slickar sina sår och lyssnar på BOOOM BOOOM BOOOM från stridstrummorna. De bereder sig på att uthärda natten och hoppas att alla är vid liv vid Natt DL Kl 12:00

Jag tycker att Frodo kunde gjort det LITE lättare för oss andra och röstat på samma person så fort ringen kommit till hanses kännedom
Varför göra olika?

Jag är så förbannad på mig själv att jag hjälpte Klara att peka på Viva. Hade Frodo bara röstat på Klara igen så hade jag ändrat min röst direkt, men så seglade Snurris upp och jag blev osäker.

Oavsett så är ju lyamedlemmarna helt klara nu tycker jag.
Det gäller bara att rätt goda överlever natten. Helst alla

Kan du förtydliga detta?
För jag är uppenbarligen analfabet.

jag fattar verkligen inte varför inte Frodo röstade på samma person igår och idag. Hade det skett hade det varit liiiite enklare för såna som mig
Nejdå, det är du inte, men fastna inte i röstningen. ;)

Jag kan bara säga att det är så jävla uselt spelat att vi förtjänar att förlora.

Grattis Onda!

Sen att Snurrfian och Klara antaligen har skitkul i lyan är väl fair enough

Och om jag behöver förtydliga mig för att stoppa in dessa i lyan?

Klara för att jag tror att Frodo röstade på henne igår.
Frodo insåg kanske idag att det är viktigare att få ut en ulv än ringbäraren, därför att vinstvillkoren ser ut som de gör och ringbäraren kanske inte kan käka?

När Snurrfian la sin röst på Viva blev jag så i valet och kvalet. Och hennes misstankar mot mig att jag letade ringbäraren - såklart hon inte ville att den skulle trilla ur lyan
Men det kunde ses som en ren räddningsröst av henne själv.

Fy vad dålig jag är.

Jo, men det har ju hänt förr att både goda och onda har gjort det
Jag tycker sånt liksom inte ingår i strategierna.
Det gör röstningarna
För mig var det faktiskt ett wake up - call för det är inte riktigt Heddans stil. Fast nu kommer hon kunna använda det på mig iaf. :p

Jag tycker att jag var ungeför HUR tydlig som helst när jag fullkomligt skrek efter Frodo och hennes röst på samma som igår och så bara HÄNDER det INTE.
Hade det kommit EN röst på Klara från nån av dom som röstade på henne igår hade jag ändrat min röst direkt till henne.

Skrik funkar nog inte på mig ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka