Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker du tänka vetenskapligt nu? Om enhörningar...Nä men hur skulle det komma pollen in i livmodern? Stoet äter bara blommor under graviditeten?
Absolut! Det är viktigt att förhålla sig vetenskapligt även till djur som jag aldrig sett på riktigtFörsöker du tänka vetenskapligt nu? Om enhörningar...
Nejdå, det är mer som bivax (hoppas jag!); väldoftande och gott att tugga på. Så fort det släppt i ena kanten kan stoet dra av det med tänderna (och tugga som tuggummi. Och blåsa regnbågsfärgade bubblor om hon är på det humöret vilket mycket väl kan ske efter en så majestätisk sak som en enhörningsfödsel).Alltså blod och slem och sånt, det är naturligt och så. En stor klump öronvax (eller liknande) i pannan som ska enträget slickas bort som nån slags Boschianskt helvetesgöra? Stackars sto
Eller hur! Läste det här liggande platt på sidan i soffan där jag först har jobbat, sen tagit en tupplur för att orka skrapa ihop mig och ta mig ut genom dörren. Har alltså lyxen att inte ens behöva pendla, men ändå dödstrött.Hur folk orkar vara aktiva efter jobbet?
Hihi skönt att det är ngn mer.Eller hur! Läste det här liggande platt på sidan i soffan där jag först har jobbat, sen tagit en tupplur för att orka skrapa ihop mig och ta mig ut genom dörren. Har alltså lyxen att inte ens behöva pendla, men ändå dödstrött.
Håller med! Går på sin höjd en promenad, lagar mat, inte mycket mer…Hur folk orkar vara aktiva efter jobbet?
Håller helt med. Slängde de sista bröden och har upptäckt att Coop har egna som är helt ok.Vad som hänt med hattings frysta pitabröd. Den senaste förpackningen jag köpte verkade innehålla helt annat (sämre) bröd än det brukar.
Jag har köpt Icas egna som också är okej, men jag valde i första hand Hattings eftersom deras var så bra. Får jämföra med Coops!Håller helt med. Slängde de sista bröden och har upptäckt att Coop har egna som är helt ok.
Tack för tipset stryker hattings för framtiden.Håller helt med. Slängde de sista bröden och har upptäckt att Coop har egna som är helt ok.
Det fick mig att googla om väggbonaden (? -tapestry) The Lady and the Unicorn var skotsk för det hade varit en sån rolig koppling, men icke, den är fransk (och framhåller även jungfru-delen av enhörningsmyten).Hur många som vet att Skottland har det coolaste nationaldjuret - nämligen ovan nämnda enhörning. Sedär, visste ni inte det så har ni lärt er något idag också!
Och som boende i Skottland, och därmed den mest tillförlitliga källan på ämnet (sorry Min Häst), kan jag bekräfta att en vaxkaka är inblandad men den smakar som scones med clotted cream och sylt
Vill inte heller skriva mer om vaxkakor nu.
Så gör grannarna med. Där kan det inte handla lm trist arbete de hör det på sin fritid. Iofs gör de det flera gånger i veckan...Lövblåsare. Snubben som lövblåser utanför jobbet går runt och duttar med den. Brum brum brrruuuuuummm bruuuum brrr brum bruuuuum brum brum bruuuuuum bru bru bru bruuuum bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum.
Måste man verkligen göra så? Räcker det inte att bara brumma på med dem? Eller gör man så bara för att det är trist arbete och det är kuligare att brumma runt?