För du inte hinner prata färdigt på dagarna?Hur det kommer sig att jag börjat prata så mycket i sömnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För du inte hinner prata färdigt på dagarna?Hur det kommer sig att jag börjat prata så mycket i sömnen.
Jodå det är inga problem. Har en pojkvän att tjata hål i huvudet på om det skulle behövas men känner mig ofta "färdigpratad" när jag väl ska sova. Bra teori annars!För du inte hinner prata färdigt på dagarna?
Jag funderar på, eller kanske snarare fascineras av, hur man kan ha ett jobb där man sitter och skriver på dator hela dagarna och ändå kör "pekfingervals".
Jag tycker och tänker att man borde få upp farten efter ett par år, men för en del verkar det inte funka så..
Ja kanske. Tycker nog ändå att när man har jobbat framför datorn i så många år borde det gå fortare att skriva nånting..Jag tror man behöver lära sig ”korrekt” för att kunna använda fler fingrar.
Jag tror absolut som @lil-sis . Det går aldrig att bli snabb om man inte använder rätt fingerställning på tangenterna. Jag tackar för min skrivmaskinskurs på 80-talet (3-årig ekonomisk linje på gymnasiet)...Ja kanske. Tycker nog ändå att när man har jobbat framför datorn i så många år borde det gå fortare att skriva nånting..
Jag har jobbat 40 år dagligen med datorer och trots skrivmaskinskurs i skolan använder jag inte fingerställning.Jag tror absolut som @lil-sis . Det går aldrig att bli snabb om man inte använder rätt fingerställning på tangenterna. Jag tackar för min skrivmaskinskurs på 80-talet (3-årig ekonomisk linje på gymnasiet)...
Det är oerhört vanligt.Jag funderar på, eller kanske snarare fascineras av, hur man kan ha ett jobb där man sitter och skriver på dator hela dagarna och ändå kör "pekfingervals".
Jag tycker och tänker att man borde få upp farten efter ett par år, men för en del verkar det inte funka så..
och inte sätta in en köksfläkt?!Just nu funderar jag på hur man kan lägga ner 1 miljon kronor på att renovera i en hyresrätt!
https://www.hemhyra.se/nyheter/nu-s...Gp65SEkxUs8-Wwd7WST16G2We1rjocCbmjeq1DKs-q_XQ
och inte sätta in en köksfläkt?!
Har dom bedrivit restaurang eller varför behöver man fyra hällarJag är helt förbluffad över hela artikeln och att den går ut på att de gråter ut i media om att hyresvärden är dum som inte vill bevara köket de själva satt in för dyra pengar utan tillstånd från hyresvärden.
Ja, precis, ingen köksfläkt men FYRA spishällar: en gasspishäll, en wokspishäll, en induktionsspishäll och en grillspis. I en hyresrätt!?