Om jag behöver jobba imorgon..... vill veta NUÙUUUUUUUUUUUU
Hur kommer det sig att du inte vet det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om jag behöver jobba imorgon..... vill veta NUÙUUUUUUUUUUUU
För det beror på vad vår kund lyckas få fram under dagen. Jag misstänker att de bestämmer det och informerar det vid lunch.. hoppas vi kan ta komp....Hur kommer det sig att du inte vet det?
Var bor du någonstans? Här är det än så länge för tidigt för maskrosor, men när de väl kommer brukar åtminstone inte min trädgård lida brist på demVarför det är så lite maskrosor. Jag saknar det gula som lyser upp och jag tror bina saknar det ännu mer.
Södra Småland. Det finns men inte ens i närheten av den mängd som brukar finnas.Var bor du någonstans? Här är det än så länge för tidigt för maskrosor, men när de väl kommer brukar åtminstone inte min trädgård lida brist på dem
Hmmm, jag går i samma tankar gällande goda vänners barn som tar studenten.Hur mycket som är rimligt att ge en nära släkting i konfapresent.
Och vi har två av sambons brorsbarn.... gissar att den ena önskelistan lär vara dyr... *vet*Hmmm, jag går i samma tankar gällande goda vänners barn som tar studenten.
Så himla svårt.Hmmm, jag går i samma tankar gällande goda vänners barn som tar studenten.
Ja det är verkligen det!Så himla svårt.
”Supine gardening”! Dvs ligga på en filt på gräset och titta på en fin blomknopp eller något.Min kropp behöver verkligen en vilodag idag - mitt huvud säger: det är jättebra väder för att gå ut och pyssla i trädgården, kom igen - det blir kul!
Hur får man dessa två enheter att samarbeta??
Min katt kan DUNDRA förbi mig i full galopp ibland när jag är ute. Jag undrar alltid hur ett såpass smidigt djur litet djur kan låta som en hel häst...Hur 2 st katter kam låta som 17 elefanter..... väntar på att taket skall ramla ner från övervåningen......