Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var bor du någonstans? Här är det än så länge för tidigt för maskrosor, men när de väl kommer brukar åtminstone inte min trädgård lida brist på dem 😅
Södra Småland. Det finns men inte ens i närheten av den mängd som brukar finnas.
De kanske kommer när det slutar vara nollgradigt på nätterna. 🤷‍♀️

... och så funderar jag på om det finns nåt sätt att få en odåga till hästskrälle att inte gnaga på min pålles man. Han har stora tofsar bortslitna ur manen som ser ut som en gammal trasmatta nu... :sorry::sorry:

Min kropp behöver verkligen en vilodag idag - mitt huvud säger: det är jättebra väder för att gå ut och pyssla i trädgården, kom igen - det blir kul!

Hur får man dessa två enheter att samarbeta?? O_o

Just nu funderar jag på om man vågar åka kollektivt till Falsterbo Horse Show i sommar. Jag åker via Malmö. Frågan är om Skånetrafiken kör med tillräckligt många bussar eller om man kommer bli stående för att bussarna blir fulla och det inte kommer fler...

Och vad som egentligen är det smidigaste sättet att ta sig dit från NV Skåne. Köerna är inte roliga! Med tåg+buss så åker jag "gratis" då jag ska köpa sommarbiljetten. Men med bilen har jag AC nåt man inte kan räkna med att bussen har tyvärr.

Varför folk kliver i allmänna planteringar så växterna dör och varför folk kastar fimpar och annat skräp på marken. Är det hål i huvudet på folk?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
39 40 41
Svar
812
· Visningar
28 781
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
88 89 90
Svar
1 784
· Visningar
87 339
Senast: Enya
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
3 261
Senast: pepp
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 713
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud