Just nu funderar jag på….Del 2.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var bor du någonstans? Här är det än så länge för tidigt för maskrosor, men när de väl kommer brukar åtminstone inte min trädgård lida brist på dem 😅
Södra Småland. Det finns men inte ens i närheten av den mängd som brukar finnas.
De kanske kommer när det slutar vara nollgradigt på nätterna. 🤷‍♀️

... och så funderar jag på om det finns nåt sätt att få en odåga till hästskrälle att inte gnaga på min pålles man. Han har stora tofsar bortslitna ur manen som ser ut som en gammal trasmatta nu... :sorry::sorry:

Min kropp behöver verkligen en vilodag idag - mitt huvud säger: det är jättebra väder för att gå ut och pyssla i trädgården, kom igen - det blir kul!

Hur får man dessa två enheter att samarbeta?? O_o

Just nu funderar jag på om man vågar åka kollektivt till Falsterbo Horse Show i sommar. Jag åker via Malmö. Frågan är om Skånetrafiken kör med tillräckligt många bussar eller om man kommer bli stående för att bussarna blir fulla och det inte kommer fler...

Och vad som egentligen är det smidigaste sättet att ta sig dit från NV Skåne. Köerna är inte roliga! Med tåg+buss så åker jag "gratis" då jag ska köpa sommarbiljetten. Men med bilen har jag AC nåt man inte kan räkna med att bussen har tyvärr.

Varför folk kliver i allmänna planteringar så växterna dör och varför folk kastar fimpar och annat skräp på marken. Är det hål i huvudet på folk?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: DarkInNight
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
30 875
Senast: Lilla
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
99 637
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2