Just nu del VI

Just nu bevakar jag en auktion på Tradera, njuter av att ha haft en skön ledig dag med träning och god mat och ser fram emot att få gå och sova.

Just nu sitter jag och söker jobb, ska snart baka marängerna jag tänkt göra i en vecka nu :p
Sedan iväg och äta hos föräldrarna, till lekparken och vidare därifrån till kompisar

Just nu sitter jag på tåget på väg in till lägenheten. Hur undviker man bäst målarfärg på kläderna? :angel:

Just nu sitter jag på jobbet och är galet uttråkad. Helgjobb härinne är så tråkigt! Jag föreslog för vakthavande befäl att vi skulle arrangera ett upplopp eller så. Men nepp, han har sin sista dag innan semestern och vill ha lugn och ro :p

@Reykjavik Man har inga kläder! :D
.. Skämt åsido, ta något du inte är rädd om. :)

Just nu ligger jag utslagen på soffan och har första pluggpausen för dagen. Några timmar kvar!

Just nu väntar jag på att min distanslärare ska ge mig en tid för att ha en avslutande bedömning på Skype.

Just nu har jag precis anmält min vovve till en utställning och skrivit en lista på prylar jag måste ha med mig till utställningen med hästen i sthlm när vi åker dit på fredag.

Just nu sitter jag på en bänk på Liseberg och undrar varför i helvetet jag åkte hit... Jag har huvudvärk och mår illa, men sambons släkt skulle ha nått kalas så jag åkte hit ändå. Inte visste jag att vi skulle till Liseberg. Så nu sitter jag här och mår dåligt.
Att vissa av släktingarna och jag inte drar jämnt gör inte saken bättre.
Och att jag även i vanliga fall inte gillar nöjesfält. Är en sån som kan bli åksjuk av att cykla..

Är det okej att åka hem igen? Kom till Göteborg för bara några timmar sen. De andra tänker vara i parken tills de stänger och åka hem imorgon.

Just nu är jag sugen på en till katt efter att ha hälsat på två helt underbara kattungar :love: Inte blev det bättre av att få höra att den ena inte är tingad än och kommer att få åka till himlen inom kort om ingen vill ha den :arghh:

Jag kanske måste ta hem en till kisse till vår lilla kattsamling? :angel: Man kan väl aldrig få för många katter? ;)

Just nu är jag sugen på en till katt efter att ha hälsat på två helt underbara kattungar :love: Inte blev det bättre av att få höra att den ena inte är tingad än och kommer att få åka till himlen inom kort om ingen vill ha den :arghh:

Jag kanske måste ta hem en till kisse till vår lilla kattsamling? :angel: Man kan väl aldrig få för många katter? ;)

Crazy cat lady forever! :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 267
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka