Just nu del VI

@Matmissbrukaren Någons ego fick sig nog en rejäl törn! ;)

Jag fick en ursäkt idag :up:

Läste lite gamla sms o märkte att jag formulerade mig dumt häromdagen när du förklarade om sekt c. Var riktigt stressad på jobbet, hade rast men så skriker en efter mig, så skrev bara nått snabbt utan o tänka o det blev fel. Så vill be om ursäkt för det. Lite sent kanske men så vet du att det inte va meningen att va kort utan det bara blev så. Förlåt!

Att det är bättre att lägga på en A än B förstår jag när jag tänker efter, för annars blir de ju en stor pålle. Bara jag som skrev dåligt i mitt inlägg o så lyckades jag tydligen radera det i farten istället för att ändra (såg först det nu).

Så just nu är jag glad över det :)

@Matmissbrukaren Vad härligt att höra! Och positivt även för personen ifråga att densamma kan erkänna sitt fel och be om ursäkt. :)

Just nu funderar jag över huruvida det är okej att inte orka gå ut ikväll, trots att det rycks i mig från 150 håll samtidigt. Är så trött och ligger as we speak som en sengångare i soffan, på mage och med en arm och ett ben hängandes utanför, och ooooorkar verkligen inte festa. Men jag får så dåligt samvete av att inte pleasa folk när de vill hänga. Buuuu.

@Riley (Gud, det måste verka som att jag stalkar dig med tanke på hur många av dina inlägg jag kommenterar! :o)

Det är alldeles okej! Det låter som om en kväll i soffan framför TVn hade varit på sin plats.:D

Just nu inser jag att jag nog blir utan kattällskap i sängen inatt. Unga fröken Mathilde har nämligen kattnappat Vilda så nu sover Vilda i Mathildes säng istället. Typiskt! :mad: :p

@Mirre Har provat baka maränger en gång, slutade i någon utrunnen sörja... :o

Just nu är jag glad för att jag får glädja en vän med ett litet skönhetspaket som åker med posten på måndag då denne har ont om pengar

Just nu är jag stolt över mig själv då jag satte på en halvtimmes aerobic på youtube och faktiskt gjorde som de i videon :banana:

(Fast ibland önskar jag att jag hade min katts energi, just nu sprang hon förbi i full fart två gånger :p)

Just nu är jag trött tröttare tröttast efter en helkväll i staden med en helt makalös uppsättning av operan Elektra som innehöll containrar fyllda med blod, ståljättar, explosioner och till och med en häst som galopperade tvärs över den 200 meter långa spelplatsen.

Just nu funderar jag på varför relationer (generellt) alltid innebär någon sorts problem? Frustrationen är hög och jag vill dunka en ordbok i huvudet på rätt många personer.

Det och så äter jag kakor :D

@Monimaker: Jag fick bara färg i typ halva håret, men lite hamnade på väggarna också! :up:

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 267
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
634
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka