Just nu del VI

Just nu undrar jag om det verkligen är nödvändigt att min iPhone varje jävla gång jag startar iTunes frågar om jag vill lita på den här datorn eller inte. Ja. Det vill jag. Precis som de tidigare 35491 gångerna du frågade.

@Got2Be Det är ju det vi inte har! Det kommer ca 12 kunder/halvår, så man får försöka hålla sig upptagen med att typ sortera gardiner :p jobbar mycket gör jag för att jag bor på andra sidan vägen, rätt lämpligt.

@Got2Be Det är ju det vi inte har! Det kommer ca 12 kunder/halvår, så man får försöka hålla sig upptagen med att typ sortera gardiner :p jobbar mycket gör jag för att jag bor på andra sidan vägen, rätt lämpligt.
Jag tänkte väl! Trodde att du grät för att du var tvungen att jobba så mycket!:p

Just nu äter ungarna lite kvällsmacka innan sovdags. Är så sjukt sugen på godis eller något, funderar (fortfarande :p ) på att baka maränger :p
Jag är så kass på det bara

Just nu är jag strax klar med dagens shaperoll och då ska jag hem och duscha. Lär avsluta kvällen med kattungemys i soffan :love:

@Asko @Tokyo Hrm, ja. Försök gärna fota en Vilda som aldrig är stilla ;)

1970545_10153018271246102_5851710061953854768_n.jpg

1937478_10153022605456102_3945992149884888783_n.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 267
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka