Just nu del VI

Just nu tar jag en paus i att skriva hemtenta. Sheesh, det är rasismens historia men att gå igenom rasbegreppet så här omfattande gör att det känns som en lektion i naturkunskap/biologi eller liknande. :D

Just nu träffar jag bara underbart folk som jag vill gifta mig med och jag vill aldrig åka tillbaka till Tyskland!

Just nu undrar jag exakt vad man gör när en bekant verkar ha någon form av känslor för en och uttrycker detta genom att... skicka en massa SMS från ett oregistrerat nummer och låtsas vara en hemlig beundrare på avstånd som vill träffas. (Tack Gud för att Truecaller finns)

Vad hände med mitt okomplicerade liv.

Just nu funderar jag nästan på att sluta se en serie bara för att favoritkaraktären inte längre är med :p :o

Just nu försöker jag lära min kattunge att inte gå på bordet, att inte dricka upp min mjölk samt att inte bita på alla laddare som existerar i hela världen. Unga fröken är rätt envis :devil:

Just nu har jag nyss lagt mini, vi blev kvar länge i lekparken idag så blev sent i säng. Men vi behöver inte upp någon speciell tid i morgon så.
Lite halvt sugen på att baka maränger.
Kanske. Om jag orkar :p

Just nu hänger jag på Imgur.

9Ol3Tnj.png

h5hJjpD.png

Zf5eagv.png

Jag älskar Imgur.

Just nu sitter jag och Skype:ar med manlig god vän. Alltså, väldigt god vän. Lite för god vän. Som praktiskt nog naturligtvis bor i ett heeeelt annat land som inte direkt ligger på andra sidan Öresundsbron.

Jag börjar inse varför jag inte haft ett förhållande på två år. Mvh någon sorts kvinnlig, icke-douchig motsvarighet till Johnny Bravo.

Just nu funderar jag på om jag borde gå och sova eller om jag skall unna mig lite mer tid på youtube, kollandes på intervjuer och roliga klipp. :D

Just nu ska jag gå och lägga mig efter en helt störd absurd dag som bäst sammanfattas exakt så här:

kPbGtV5.png

Godnatt nu, Murphy, och låt mig vara imorgon!

Just nu gråter jag mer än igår över att behöva jobba, men jag är ledig imorgon så det är bara att försöka överleva!

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 263
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
216
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
297
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka