Just nu del VI

Just nu har jag just köpt biljett till FKA twigs konsert i Köpenhamn, så i oktober bär det av till Danmark! :D :bump::banana:

Just nu är jag fett trött och ska sova. Lägger mig normalt sällan/aldrig innan typ 3 men börjar visst bli gammal. Eller kanske bara sjukt hälsosam eftersom jag tänker bestämma mig för att denna ökade trötthet beror på ökad träning och ökade övriga aktiviteterna om dagarna.

Just nu har jag fått ett litet utbrott på grannen över oss. Hon springer omkring med sina jäkla träskor ca 20 timmar om dygnet, för sova verkar hon aldrig göra. Tog precis golvmoppensskaft och bankade i taket :rage:

@LadyCovergirl: du måste ju visa bild på naglarna! :D

Just nu sitter jag och studerar kartor över innerstan. Med ett obefintligt lokalsinne kan det bli rätt kaotiskt att försöka lära sig att hitta :o :cautious:

Tog en rask och lång morgonpromenad i spöregnet och åt sedan en skitäcklig müsli som jag tror innehöll 85% kartong, så just nu känner jag att jag har varit hälsosam nog för idag :angel:

@Reykjavik Tappa inte bort dig, island! Det är omöjligt att förstå trafiken i innerstan och dyrt är det också. :banghead:

@Tokyo Starkt jobbat! Om det regnar lika mycket där du gick som här på Ålidhem är jag imponerad över att du ens gick ut frivilligt. :D

Just nu sitter jag och skriver på tentan igen, sista dagen idag! Och inte blir det bra heller. :rage:

Just nu vill jag att det blir kväll så att jag får avhandla viktiga frågor och fatta ett jobbigt men tyvärr helt nödvändigt beslut. Tid, gå snabbare!

Just nu deppar jag lite över den kassa körlektionen idag, över att jag inte alls trivs som singel och blööö.

Uppkörning i morgon :nailbiting: och efter idag känns det bara skit.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 267
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
634
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V