Just nu del VI

Just nu deppar jag lite över vädret och det faktum att jag fryser. Vill ha kvar sommaren månaden ut i alla fall!
I övrigt väntar jag på min distanslärare som ska ge mig en tid så vi kan prata via Skype innan denna dagen når sitt slut.

Just nu är jag lite trött efter ett 35 minuter långt träningspass. Träna på lunchen är effektiv tidsanvändning :D (Och det är faktiskt bra med gym på jobbet :p )

@Riley (Gud, det måste verka som att jag stalkar dig med tanke på hur många av dina inlägg jag kommenterar! :o)

Det är alldeles okej! Det låter som om en kväll i soffan framför TVn hade varit på sin plats.:D
Haha! Jag lovar att inte ansöka om kontaktförbud riktigt än! :D

Och ja... jag tvärsomnade inte långt efter att jag skrev det där inlägget. Horisontellt läge och Youtube i bakgrunden visade sig utgöra en utmärkt lördagkväll!

Just nu sitter jag och fattar beslut. Det var oroväckande stora högar gällande både innhav och ekonomi så jag fick skärpa till mig lite :p

Ugglar inne, inte ens hunden vill gå ut i skitvädret.
Peppar dessutom för Sims 4 som släpps snart (och inte minst Dragon Age Inquisition som kommer i november ^_^

Just nu lägger jag mini, sedan lägga nästa barn, packa väskor inför skola och dagis i morgon och sedan kan jag ta det lugnt.

Väntar jag på ett samtal, vilket jag gjort de senaste 45 minuterna.. :/

(Uppdatering: medan jag väntar kom jag på att jag kunde fixa lite på en hemsida jag är ansvarig för!)

Just nu har jag precis startat en tråd här på buke, ska nu ta ur mitt hår ur handduken det varit insvept i i två timmar och sedan fixa nån slags föda :D Sov till 4 idag så man kan väl lugnt säga att dygnsrytmen är rubbad. Lunch här kommer jag.

@LadyCovergirl Vanligt rosa!

Just nu är jag grinig på främmande människor som skickar konstiga meddelanden och blir assura när man inte svarar. Man bara "åhhh vad jag känner att jag gick miste om något när jag inte besvarade ett mess från en så TREVLIG människa som du!".

Just nu surar jag lite smått över att inte swefilm funkar :cautious:
Då kan inte jag kolla på House juu:meh: Får bli lite ponnySM på Horse1 istället.
(som visst kommer visa från Ranch horse classic också. Woho!)

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 267
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
220
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
634
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka