Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men man kan ju tyvärr inte se om personer i fråga har en pojk-/flickvän!@Mirre upplysning.se eller Ratsit är din bästa vän, i alla fall när det kommer till åldern. Går även att kolla om det finns en sambo. Mvh pro-stalker.
Nej, där har bolagen bakom sidorna helt klart något att jobba på! Önskar för enkelhetens skull även registrering av detaljerade sexuella preferenser samt preferenser för ragg/partner.Men man kan ju tyvärr inte se om personer i fråga har en pojk-/flickvän!
Haha bra där@Mirre upplysning.se eller Ratsit är din bästa vän, i alla fall när det kommer till åldern. Går även att kolla om det finns en sambo. Mvh pro-stalker.
Vad synd att du kuggade!Haha bra där
Charmig som tusan är människan också. Tyckte själv att det var märkligt att jag inte blev mer nere över att kugga uppkörningen, men mest gått runt och fånlett hela dan
Sedan är han säkert inte ett dugg intresserad iof
Ja det var surt, men får boka en ny tid så tar jag det då.Vad synd att du kuggade!
Sant@Mirre Äsch, ålder är ju bara en siffra
Taskig flickvän som inte dela med sig.Just nu är jag lite tjurig för att jag inte får som jag vill. Eller mer exakt, den jag vill ha. Jäkla flickvän!
Taskig flickvän som inte dela med sig.