Just nu del VI

Just nu tycker jag att det är rent för jävligt att jag blir tårögd till en dum jävla reklam på Youtube. Tack ATG.
Och imorgon ska 30-åriga Mack Lobell återförenas med sin gamla kusk på Solvalla. Jag kommer ju gråta tills det blir klass 3-varning i hela landet.

Just nu sitter jag och funderar på om min snygga körlärare är singel :idea:
Och hur gammal människan kan tänkas vara (och nej det stod inget på fb :p det har jag redan kollat)

@Mirre upplysning.se eller Ratsit är din bästa vän, i alla fall när det kommer till åldern. Går även att kolla om det finns en sambo. Mvh pro-stalker. :angel: ;)

@Mirre upplysning.se eller Ratsit är din bästa vän, i alla fall när det kommer till åldern. Går även att kolla om det finns en sambo. Mvh pro-stalker. :angel: ;)
Haha bra där :D
Charmig som tusan är människan också. Tyckte själv att det var märkligt att jag inte blev mer nere över att kugga uppkörningen, men mest gått runt och fånlett hela dan :angel:
Sedan är han säkert inte ett dugg intresserad iof

Haha bra där :D
Charmig som tusan är människan också. Tyckte själv att det var märkligt att jag inte blev mer nere över att kugga uppkörningen, men mest gått runt och fånlett hela dan :angel:
Sedan är han säkert inte ett dugg intresserad iof
Vad synd att du kuggade!:(

Just nu blir jag imponerad av att unga fröken Mathilde är så musikalisk och kan sjunga med i nästan alla Mamma Mia -låtarna.
Var hon har fått det ifrån är extremt oklart eftersom jag är hopplöst tondöv :p

Just nu är jag jävligt nöjd med mig själv. Jag hatar löpträning men idag, för första gången på x antal år, tog jag mig igenom ca 2,5 km (lättare) intervallträning! Och det sjukaste var att jag tyckte det var roligt... Vilket iofs kan förklaras med att jag hade hund med mig. Allt blir roligare med hundar :)

Just nu är jag trött efter ett härligt dressyrpass på en ponny jag aldrig ridit förut och ska nu dricka en kopp te och testa ansiktsmasken jag fick i present innan det är dags att gå och sova :)

Just nu ska jag hoppa in i duschen, men är så himla opepp på ALLT. MVH vill bara ligga och kramas med pojkvännen i typ en månad, är det ok?

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 267
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
638
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
299
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka