Just nu del VI

Just nu är jag nöjd med att regnet höll sig borta under vår trevliga galopptur över stubbåkrarna :)
Gud vad mysigt det lät!
Inte ridit på jättelänge, men när jag är klar med körkortet tänkte jag försöka låna en bil och åka och hälsa på ett PRE stuteri som finns här. :)
Så får man titta på fina hästar alla fall

Just nu damp jag ner i soffan efter en jobbig pratstund på tösens nya skola. Suck vad folk fattar trögt ibland :banghead:
Hur svårt är det att läsa av ett schema när barnen ska hem och INTE skicka med dom på bussen när dom inte ska med den :crazy:
Fröken fick hämta upp tösen utanför vårat hus för jag var ju inte hemma och så tillbaka till skolan igen :rage:
Å jag som hatar att prata med folk så hände det här så måste jag prata :crazy:

Just nu sitter jag med en ökande träningsvärk från knäna och upp till nacken. Var nog lite väl tufft att först köra 2,5 km intervall och sedan gå ut och promenera över stock och sten i en timma... Jag sitter också och räknar ner minuterna till jag ska till kiropraktorn :bump:

Nu är jag precis hemkommen från andra akuten-besöket. I natt var "domen": nej du kan absolut inte ha ett bråck, kom tillbaka i morgon så fortsätter vi undersökningen. I morse var "domen": nej det finns ingen chans att det här inte är ett bråck men vi skickar iväg dig och gör en CT-röntgen för att vara på den säkra sidan.
Så nu sitter jag här, lite lätt illamående av kontrasten de sprutade in men med ett lättat hjärta att det är "bara" en irritation som åkallar smärtan i magen! (ping @LadyCovergirl )

Just nu har jag precis ätit en vegansk variant på kalops, som blev mycket lyckad :d, nu ska jag slappa en timme innan det är dags att åka mot teater :banana:

Just nu förundrad jag över en tjej som jag knappt känner som skriver till mig och berättar skumma, privata saker!:cautious:

Just nu är jag skitsur över att min mobil, som blev stulen och sedan hittad och skickad, fortfarande inte har kommit! Kommer den inte imorgon så dödar jag någon :)

Gud vad mysigt det lät!
Inte ridit på jättelänge, men när jag är klar med körkortet tänkte jag försöka låna en bil och åka och hälsa på ett PRE stuteri som finns här. :)
Så får man titta på fina hästar alla fall

Det var väldigt mysigt, trots blåsten :)
Hoppas att körkortet är klart snart då :banana:

Just nu förundrad jag över en tjej som jag knappt känner som skriver till mig och berättar skumma, privata saker!:cautious:
Heh, en tjej jag knappt känner gjorde exakt samma sak mot mig förra veckan, sedan ringde hon mig 9 gånger på rad på natten samt började SMS från oregistrerat nummer och låtsades vara någon annan. Brace yourself! :angel:

Nu är jag precis hemkommen från andra akuten-besöket. I natt var "domen": nej du kan absolut inte ha ett bråck, kom tillbaka i morgon så fortsätter vi undersökningen. I morse var "domen": nej det finns ingen chans att det här inte är ett bråck men vi skickar iväg dig och gör en CT-röntgen för att vara på den säkra sidan.
Så nu sitter jag här, lite lätt illamående av kontrasten de sprutade in men med ett lättat hjärta att det är "bara" en irritation som åkallar smärtan i magen! (ping @LadyCovergirl )

Skönt att det inte var värre än så!

Just nu är min kyl/frys sönder, jag saknar fel människor (igen) och jag känner mig som världens sämsta tonåring som inte klarar mig själv. Min strumpa gick sönder nyss.

Över allt detta har jag gråtit i cirka tio minuter nu. Helt otroligt.

Åh vad jag tycker om hormoner!
:grin::down:

Just nu ska jag se de första 3 delarna av idol då 3(!!!) stycken från min skola är med, varav 2 tydligen gick vidare! :D Förra året hade vi ju Idol-Elin som representerade skolan och innan dess Tove Styrke, så nu får jag väl hoppas att någon av de andra kan gå lika långt :)

Just nu är jag hemma med barnen från fotbollen. Slutade med att mini försvann, med en djup bred jävla å på ena sidan, bilväg och järnväg på andra. Stora sonen drog iväg med mini ut på motionsspåret, jag trodde de gick runt huset bara som de brukar, sedan kom stora sonen från parkeringen ensam.

Samtidigt kom kompisens son från andra hållet och sade att mini var borta. Frågade stora sonen var mini var någonstans "jag vet inte" svarade han helt oberörd. Så jag och kompisens sambo( är väl iof kompis han med) drog iväg och letade. Kompisen trodde det var lugnt först, men sedan såg hon paniken på mig och sin sambo. Så han nästan röt åt henne att stanna med barnen och drog iväg ut i spåret.

Hittade en gråtande mini långt ner på 5km spåret. Med nedförsbacke ner till ån utan staket! Nu är vi hemma och jag känner mig helt slut.

Just nu känner jag mig rätt nere då min "frenemy" lyckas göra ALLT bättre än mig och jag vill bara skratta, men allra mest gråta och skrika av bitterhet och avund! :yuck: :cry: :arghh:

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 198
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka