Just nu del VI

Just nu är jag så jävla superduper stolt över mig själv som för första gången testat på roller derby! Fyfan vad läskigt det var och fyfan vad roligt! Är så glad nu :banana: Och hoppas att jag kommer med i Freshmeat-programmet!

(@Mammas: kommer mer utförlig PM:rapport när jag samlat kraft. Är heeeelt slut :p )

Just nu vill jag bara att någon säger åt mig att jag har rätt! ( :p )

Var i ligger logiken i att JAG är en tråkig person pga vill inte gå ut och festa varje helg, men personen i fråga är inte tråkig, trots att hen aldrig vill göra något annat än att festa och ratar alla förslag på umgänge som inte är att gå ut på krogen. Hur kan JAG vara "den tråkiga" här. Hajgnskldnsjfnwhewnjkn :rage:

Just nu spelar jag på fb och messar med ovanstående nämnda kompis om dagens händelser.
Funderar över hur fasen jag ska kunna sova i natt.

@Matmissbrukaren Seriöst :eek: Blir livrädd när sånt händer kring barn, får liksom inte hända :mad:

Just nu sitter jag och är nöjd över att ha skickat in min första uppgift till Psykologin. Hoppas bara den blir godkänd när jag sitter här och är förnöjd :nailbiting:

Just nu lyssnar jag på Slipknot och har lite för djupa och filosofiska tankar för att det ska vara helt OK klockan 00:30 en onsdagsnatt.

Sitter och är hungrig, funderar på att käka min medhavda frukost - men då ska jag stå ut till efter 8 innan jag kan käka igen :(

Just nu sitter jag och sammanställer listan inför Ida Sjöstedts visning på fashionweek. Och blir galen på alla som osar med förnamn. Endast. Typ EMMA. Man bara HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT SKRIVA SITT EFTERNAMN?! Ok om det är kända offentliga personer men typ Emma Andersson med en hotmailadress? Tror folk att jag är synsk eller?!?! :banghead:

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 271
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
224
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
302
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka