Just nu del VI

Just nu är jag så jävla superduper stolt över mig själv som för första gången testat på roller derby! Fyfan vad läskigt det var och fyfan vad roligt! Är så glad nu :banana: Och hoppas att jag kommer med i Freshmeat-programmet!

(@Mammas: kommer mer utförlig PM:rapport när jag samlat kraft. Är heeeelt slut :p )

Just nu vill jag bara att någon säger åt mig att jag har rätt! ( :p )

Var i ligger logiken i att JAG är en tråkig person pga vill inte gå ut och festa varje helg, men personen i fråga är inte tråkig, trots att hen aldrig vill göra något annat än att festa och ratar alla förslag på umgänge som inte är att gå ut på krogen. Hur kan JAG vara "den tråkiga" här. Hajgnskldnsjfnwhewnjkn :rage:

Just nu spelar jag på fb och messar med ovanstående nämnda kompis om dagens händelser.
Funderar över hur fasen jag ska kunna sova i natt.

@Matmissbrukaren Seriöst :eek: Blir livrädd när sånt händer kring barn, får liksom inte hända :mad:

Just nu sitter jag och är nöjd över att ha skickat in min första uppgift till Psykologin. Hoppas bara den blir godkänd när jag sitter här och är förnöjd :nailbiting:

Just nu lyssnar jag på Slipknot och har lite för djupa och filosofiska tankar för att det ska vara helt OK klockan 00:30 en onsdagsnatt.

Sitter och är hungrig, funderar på att käka min medhavda frukost - men då ska jag stå ut till efter 8 innan jag kan käka igen :(

Just nu sitter jag och sammanställer listan inför Ida Sjöstedts visning på fashionweek. Och blir galen på alla som osar med förnamn. Endast. Typ EMMA. Man bara HUR SVÅRT KAN DET VARA ATT SKRIVA SITT EFTERNAMN?! Ok om det är kända offentliga personer men typ Emma Andersson med en hotmailadress? Tror folk att jag är synsk eller?!?! :banghead:

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 425
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 198
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Kropp & Själ Hej Jag har rakt hår och funderar på att testa heatless curls. Men vilken produkt ska man använda innan i håret? Så att lockarna håller... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 151
Senast: Syrax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka