Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man behöver färre än vad man tror. När jag var iväg sist hade nog räckt med det paret jag hade på mig plus ett par till!Just nu funderar jag på hur många par skor man kan/bör ha med sig på en två veckors resa. Dessutom är jag för lat för att leta upp tråden med dumma frågor, så någon här kanske kan ge mig kloka råd...?
Man behöver färre än vad man tror. När jag var iväg sist hade nog räckt med det paret jag hade på mig plus ett par till!
Nu var jag en vecka i Turkiet, där hade jag bara behövt mina joggingskor och ett par sandaler. Så det beror nog på vilka aktiviteter man ska göra.Jag anar det, men vet inte riktigt vilket par jag ska plocka bort. Ballerinaskorna kanske, men de tar ju ändå inte så mycket plats. Problemet är att jag ska vara utomhus (eller typ tält) hela dagarna, så om det regnar kan jag bli blöt. Och då vill jag ju ha torra att byta med. Och sen ha något roligare att ha på kvällarna... och kanske ett par joggingskor? :P
Nu var jag en vecka i Turkiet, där hade jag bara behövt mina joggingskor och ett par sandaler. Så det beror nog på vilka aktiviteter man ska göra.