Just nu del VI

Just nu har jag precis beställt en klänning som jag hoppas mkt på, + en bh för 15 (!!!) kr på ellos. Hoppas att det passar nu. Me no like handla på nätet.

Just nu har jag kommit hem efter en rätt okej arbets-lördag. Träning med David på lunchen och sen matsällskap med densamme vid 17-tiden. Alltid trevligt!
Ska plocka av uniformen nu och istället ta på träningskläder, dags för shaperoll!

3E10F93C-DD07-4A9F-A6AA-D2BDC577F081_zps62tj5ao3.jpg

Just nu...

Just nu undrar jag varför jag inte hittar någon perfekt aftonklänning som är elegant, classy, lagom sexig och rent allmänt smashing. Inte ens om jag går tusenlappar över min egentliga budget hittar jag DEN klänningen med stort K och jag har dammsugit hela internet. Buhu.

@Lillagoajag Är likadan, ogillar att beställa kläder. Blir alltid fel :p Men bara för det var jag tvungen att prova beställa 2 klänningar från Bubbleroom och en från HM. Ingen passade och är tillbaka sända igen, never more...

Just nu är jag glad över att ha hittat att jag dels bara behöver avsluta 3st 100 poängs kurser (varav 2 snart är klara) för mitt slutbetyg och att komvux i min stad har öppnat upp möjligheten att få utöka med omvårdnadskurser (om man läst innan.)

I några år har det varit lönlöst att få läsa fler omvårdnadskurser vid färdigt omvårdnadsprogram. Så nu kanske det finns en liiiten möjlighet att få läsa rättspsykiatri, en kurs som jag blivit nekad många gånger då jag har fullförd omvårdnadsprogrammet. Och skolan vägrar köpa in den då den finns som kursutbud på skolan för omvårdnadsprogrammets elever. Jo, tjena hur ska jag då kunna få läsa den? :banghead: :banghead: Men nu hoppas jag att jag äntligen får läsa den :banana:

Just nu har rätt nyligt dragit på mig mjukisbyxor och ätit en sen söndagsfrukost! (bestående av varma mackor gjorda av gårdagens taco-rester hehe)

Just nu har jag en del struggles när det kommer till att döpa min nya tumblr-blogg! Jag har 3 fantastiska namn, men bara 2 bloggar. Hmm...

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 275
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
226
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka