Just nu del VI

Just nu är jag så glad över Bukes ignorefunktion. Den gör alla politiska trådar så mycket mer njutbara att läsa (om än något osammanhängande ibland).

Just nu ska jag ta tag i min trötta kropp och fixa nån slags lunch. Sedan ska jag försöka tagga nollning. Men vet ej om jag orkar vara taggad pga trött, förkyld och opepp från igår.

men nej vad trist :(. varför?

Dåligt organiserat och ganska tråkiga aktiviteter. Det är bara aktiviteter i hela gruppen, typ ramsor, 5 kamp där några få deltar och resten hejjar osv, inget där syftet liksom är att lära känna varandra. Jag och en till i klassen sa det till varandra idag, att det känns som att man knappt har pratat med någon eller lärt sig några namn... + att vädret verkligen inte är på vår sida.

Trist med så dålig nollning, hoppas sittningen blir bättre.

Misstänker att jag håller på blir förkyld, går och nyser och har mig hela tiden, trött som as och fryser. Har ingen lust alls att vara sjuk nu.

Just nu sitter jag typ å skuttar av glädje! Nya äventyr på jobb på g och jag har fått beröm ifrån min chef idag! YEAH!

Och för att typ berömma mig själv, så har jag "växt" en jävla massa på jobb detta året och all denna beröm ifrån cheferna gör mig så JÄVLA GLAD.

FY FAN VAD JAG ÄR BRA!
Sen har jag en dejt till helgen med en snygging! YÄÄ! (Ragget vill avsluta, it's ooooover. Men va fan, simmar fler fiskar i havet!)
Jag har betalat av det sista på mitt ena blancolån idag! YÄÄÄ!
Och på lördag ska jag ut å bli så jävla full! DUBBELYÄÄÄ!
YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄY! :banana:

Just nu känner jag att jag har ont i halsen och börjar bli sjuk! :nailbiting: Jag som har kör imorgon och jazzlektion på torsdag!

@Lillagoajag: Tack!!! :love::love::love:

Jag hade ångest i mer än vecka innan jag flyttade, men jag har satt fem alarm på telefonen och det verkar fungera :bow:

Just nu lagar jag middag... :rofl:

Just nu har jag och mini börjat göra kväller, snart stoppa honom i säng och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men blir en tidig kväll alla fall

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 279
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
232
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
306
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka