Just nu del VI

Just nu står jag på denna Onyttighetssöndag inför det svåra valet mellan pizza eller chips till middag.

Just nu står jag på denna Onyttighetssöndag inför det svåra valet mellan pizza eller chips till middag.

tumblr_m643u2dYIn1rwcc6bo1_500.gif

*KL*

Just nu behöver jag diska. Men ska äta bulle först :D

Just nu hatar jag oberäkliga och pmsiga (ursäkta uttrycket mina damer!) män.
Ragget dampade över mitt erbjudan att ta in på hotell i lördag-söndagsnatt. Han kunde inte åka hem sent å jag kunde inte ta med han hem. Så varför inte bo en natt på hotell? Är det något fel på det?

Och vägrar snacka med mig. Wtf dude? Wtf...

Just nu är jag lite frustrerad över att jag är så mätt. Vill äta mer. Har både currywook och en veggie delight som skriker på mig från kylen.

Just nu försöker jag hitta någon som kan tänka sig att hämta Mathilde på dagis imorgon. Jag hinner efter mitt övertidspass men det blir lite stressigt :crazy:

Just nu väntar jag på att brödet ska jäsa, vilket det väl iof inte gör eftersom jag aldrig kan få deg att jäsa som det ska.

Just nu sitter jag och försöker smälta det faktum att islandshästen jag fick rida en gång i somras tydligen är värd över 80.000 kr och att jag satt där ovanpå och lekte runt utan att ha en aning om vad jag höll på med medan ägaren, som är en nybörjare med pengar, tyckte att jag var så duktig så. (Den skulle tydligen ha en fantastisk tölt om ryttaren bara lät den göra sitt, men jag krånglade till allt så mycket att den lydigt och snällt gjorde sitt bästa för att ge mig en massa trav istället. Ägaren sa dock att jag eventuellt kan få rida för hennes tränare någon gång. Ja tack.) :laugh:

Just nu irriterar jag mig på reklamen här på sidan. Har reklamen alltid varit under forumen? Var det inte överst innan? @Gunnar

Tycker den tar så mycket plats när jag surfar via mobilen.

Förundras över att jag har aldrig haft såhär många vänner som just nu. Dagen innan fashionweek drar igång. Folk ringer, smsar, mailar, skriver på facebook. Från början var jag trevlig, nu orkar jag inte. Hur fräcka är folk?
Kommer hem från jobbet helt slutkörd nu och jag jobbat sen 8 morse och inser att jag har 10 mail på facebook från ytligt bekanta som tycker att jag ska "fixa" in dom på visningar som är imorgon. Liksom noll framförhållning och de tycker att det är helt ok att maila om det 21.30 dagen innan visningen. Jag har liksom jobbat dygnet runt flera dagar för att sammanställa listor, vart alla ska sitta osv. De fattar verkligen inte. Orkar fan ej :banghead:

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 275
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
226
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
304
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka