Vet jag ju visst detJust nu har jag och mini börjat göra kväller, snart stoppa honom i säng och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men blir en tidig kväll alla fall
Jag ska ju se dressyren från vm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet jag ju visst detJust nu har jag och mini börjat göra kväller, snart stoppa honom i säng och sedan vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men blir en tidig kväll alla fall
Just nu är jag stört sugen på cupcakes. Gah.
Det var så lite så!
Vad skumt! Det stod ju att dem skulle vara tillgängliga i ett år. Men jag tycker ofta att det har varit så, att dem tar bort hela programmet och så finns det bara små klipp.Just nu blir jag dock förvånad och smått irriterad över att jag inte hittar de två programmen från dressyren som låg uppe i går kväll?! Nu är det bara massor av små-klipp samt dagens live-sändning..
Men vad dåligt!Just nu blir jag dock förvånad och smått irriterad över att jag inte hittar de två programmen från dressyren som låg uppe i går kväll?! Nu är det bara massor av små-klipp samt dagens live-sändning..
Ja! Ibland begriper jag inte var allt nytt kommer ifrån, det är ju som om man själv vore en levande grushög.@Riley jag också. Sååå segt!
Speciellt när man redan har dammsugit och ändå är det lika mycket grus och sådant på golvet. Dammsög mattan och skakade den, ändå rasar det grus från den
Precis, det gömmer sig och bara väntar på att man ska dammsuga så det kan krypa framJa! Ibland begriper jag inte var allt nytt kommer ifrån, det är ju som om man själv vore en levande grushög.