Just nu del VI

Just nu..
.. försöker jag smälta att jag flyttar hemifrån nästa vecka
.. försöker jag inse att jag kommer börja plugga nästa vecka
.. letar jag lägenheter/boende
.. har jag huvudet i det blå typ!

Just nu blir jag dock förvånad och smått irriterad över att jag inte hittar de två programmen från dressyren som låg uppe i går kväll?! Nu är det bara massor av små-klipp samt dagens live-sändning..:mad:

Just nu blir jag dock förvånad och smått irriterad över att jag inte hittar de två programmen från dressyren som låg uppe i går kväll?! Nu är det bara massor av små-klipp samt dagens live-sändning..:mad:
Vad skumt! Det stod ju att dem skulle vara tillgängliga i ett år. Men jag tycker ofta att det har varit så, att dem tar bort hela programmet och så finns det bara små klipp.

Inser att varenda excel dokument jag hade är borta. Puts väck.

Jävla skit, det var både tidrapporter, skolarbeten och hästarnas foderstater.

Helvetes jävla pisd

Men vad dåligt!
Har inte sett någonting från dressyren, kollade på reiningen igår.

@Riley jag också. Sååå segt!
Speciellt när man redan har dammsugit och ändå är det lika mycket grus och sådant på golvet. Dammsög mattan och skakade den, ändå rasar det grus från den

Just nu kollar jag på private practice och sen blir det Grey's anatomy innan jag sticker till stallet.

Just nu kollar jag på Grey's anatomy och undrar lite när min man kommer hem. Han fick för sig att åka till stan och provköra en bil? Å hämta ut mina mediciner som jag glömde innan.

@Riley jag också. Sååå segt!
Speciellt när man redan har dammsugit och ändå är det lika mycket grus och sådant på golvet. Dammsög mattan och skakade den, ändå rasar det grus från den
Ja! Ibland begriper jag inte var allt nytt kommer ifrån, det är ju som om man själv vore en levande grushög. :arghh:

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 279
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
232
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
306
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Nyårstråden
  • Äta rätt saker, vad då?
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur