Just nu del VI

Just nu funderar jag på om jag ska våga mig på att färga håret imorgon.

Argument för: Så sjukt trött på mitt hår, ska träffa vänner på kvällen och vore skönt att se fräsch och ny ut.
Argument mot: Jag kommer att ha två timmar på mig och lär inte hinna färga tillbaka om det skulle bli för jävligt.

Dessa tunga, ångestladdade beslut alltså.

Herregud! Jag sitter och skakar just nu. För en liten stund sen hörde jag flera polisbilar köra förbi, när jag tittar ut från balkongen ser jag massa poliser med dragna vapen, de skriker och nån skjuter.

Fan vad läskigt när det händer så nära ens hem..

Just nu käkar jag min frukost bestående av två Subwaymackor och ser fram emot vad som förhoppningsvis kommer att bli en sjukt kul dag!

@Riley Så gott! Vilka smaker? :d

*Kl*

Just nu höll jag på att sätta min sanslöst mumsiga smörkransbit i halsen eftersom larmet gick och volymen på mitt personliga larm (placerat strax nedanför höger axel) var i nivå med en mistlur. Därmed är jag också akut jättedöv på högerörat :mad:

Just nu undrar jag varför OCR nummer blir allt längre och längre, och var gränsen går? :cautious: 20 siffror? 40? :nailbiting:

Och annars har jag just ätit en subwaymacka till middag och äter just nu mitt fredagsgodis :d

Just nu undrar jag lite hur det är ställt med vänsterpersoner och invandrare som i ena sekunden "står upp mot rasismen", i nästa sekund skriker "utländska jävla fitta" till mig. Jag tar inte illa vid mig (i sak har de ju inte fel, lol), men det är intressant.

Just nu håller vi på att packa efter nästan tre veckor på USA:s västkust. Har haft en underbar semester och är nu taggad på att komma tillbaka till vardagen/hösten igen. :)

@lisa412 Gud vad obehagligt! Vet du vad det rörde sig om än?

KL

Just nu försöker jag komma fram till om det var en bra eller dålig idé att börja titta på Orange is the New Black... Bra för att det är en fantastiskt bra serie som jag är glad att ha upptäckt - dålig för att jag lär vara lite för hooked på detta de kommande dagarna... Tur att jag bara jobbar deltid nästa vecka! :p

Just nu funderar jag på hur jag imorgon ska styra upp dagen. Det sänds terräng från VM 9.45-17 och sen Finnkampen 17-21. När ska Mathilde hinna rida Cinna? När ska vi hinna åka till tatueringsstudion och boka en tid? Så många frågor! :p

@Mineur En biljakt som slutade med att polisen sköt sönder bilens däck. Du kan läsa lite mer här om du vill.
Det var riktigt otäckt och bara ren tur att ingen skadades med tanke på att det här hände på morgonen då det är mycket folk, speciellt barn, som rör sig på de här gatorna.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 283
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
238
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
640
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka