Just nu del VI

Just nu försöker jag peppa mig själv för att sätta igång med städningen här hemma. Det behöver röjas överallt och jag vet inte vilken ände jag ska börja i?! :arghh:

Just nu känner jag mig nöjd med vad dagen hittills har innehållit :) (Bokning av tatueringstid, fälttävlan på TV och ridtur med dottern :D )

10645252_10153066293216102_4246377165905259218_n.jpg

Just nu är jag kräktrött på hela den här dagen, kidsen har haft en ljudnivå någonstans i höjd med månen hela dagen, äldsta har varot både otrevlig och sur, mini skriker och gnäller om typ allt och absolut ingenting vettigt har blivit gjort alls. Blä.

Just nu är jag uppjagad, rädd och ledsen.
Den planerade utekvällen blev just till en hemmakväll med vänner. Och polisanmälan på måndag.

Just nu är jag trött på mig själv. Fick den ack så briljanta idén att måla hyllorna i klädkammaren vita, glömde bort dock att jag verkligen avskyr att måla. Har nu stått 2 timmar och målat första omgången, ska målas ytterligare en omgång imorgon. Varför ska jag få för mig att påbörja dryga projekt? Blöh. Dessutom stinker det nu målarfärg i lägenheten.

@Mirre mfl: Ja, jag hoppas verkligen polisen tar det på allvar, även om det känns som om det kommer avskrivas innan jag lämnat polishuset...

Just nu dricker jag halvskapliga egna drinkar med en stackars väninna som får finna sig i att lyssna på mitt snyftande över hur jag saknar en viss mansperson. Tror att jag blev lite extra känslosam av den här skitkvällen.

Just nu längtar jag även till imorgon bitti då jag får åka ut och krama på hästen som hämtades hem från betet idag. Har tyckt det varit så skönt att vara hästfri hela sommaren och hade nästan ångest över att få hem henne igen, men när jag ställde in henne i boxen insåg jag att jag saknat henne något så överjävligt. <3

Just nu känner jag mig risig. Fel, fel, fel tid att bli sjuk på med skolstart och en allmänt hektisk vecka framför mig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 291
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
240
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
642
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
310
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈