Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Just nu försöker jag peppa mig själv för att sätta igång med städningen här hemma. Det behöver röjas överallt och jag vet inte vilken ände jag ska börja i?!
Just nu är jag kräktrött på hela den här dagen, kidsen har haft en ljudnivå någonstans i höjd med månen hela dagen, äldsta har varot både otrevlig och sur, mini skriker och gnäller om typ allt och absolut ingenting vettigt har blivit gjort alls. Blä.
Just nu är jag trött på mig själv. Fick den ack så briljanta idén att måla hyllorna i klädkammaren vita, glömde bort dock att jag verkligen avskyr att måla. Har nu stått 2 timmar och målat första omgången, ska målas ytterligare en omgång imorgon. Varför ska jag få för mig att påbörja dryga projekt? Blöh. Dessutom stinker det nu målarfärg i lägenheten.
@Mirre mfl: Ja, jag hoppas verkligen polisen tar det på allvar, även om det känns som om det kommer avskrivas innan jag lämnat polishuset...
Just nu dricker jag halvskapliga egna drinkar med en stackars väninna som får finna sig i att lyssna på mitt snyftande över hur jag saknar en viss mansperson. Tror att jag blev lite extra känslosam av den här skitkvällen.
Just nu längtar jag även till imorgon bitti då jag får åka ut och krama på hästen som hämtades hem från betet idag. Har tyckt det varit så skönt att vara hästfri hela sommaren och hade nästan ångest över att få hem henne igen, men när jag ställde in henne i boxen insåg jag att jag saknat henne något så överjävligt.
Kropp & Själ
Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt?
Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
Hundavel & Ras Min hane är krypt och hans ena öra ligger inte riktigt så platt som det borde. Han var billig. Men perfekt för mig som inte närt planer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.