Just nu del VI

Just nu dricker jag vin och läser ELLE Modebibel, samtidigt som jag lite simultant kollar min jobbmail.

Just nu väntar jag på att håret ska torka så att jag får gå och sova. har också glömt att applicera ansiktsmasken, får väl göra det nu då.

Just nu tycker jag att det är rent för jävligt att jag blir tårögd till en dum jävla reklam på Youtube. Tack ATG.
Och imorgon ska 30-åriga Mack Lobell återförenas med sin gamla kusk på Solvalla. Jag kommer ju gråta tills det blir klass 3-varning i hela landet.

Är det reklamen med den lilla ponnyn som ska bli travstjärna? :D

Dricker energidryck och ser på klipp med PewDiePie när han flippar ut av ilska i spel XD
igenkänningsfaktorn är hög!

@LadyCovergirl Pah, efter en snabb koll på Youtube och Twitter tröstar jag mig med att jag inte är ensam! :p

Just nu är jag sjukt genuint jävla arg på FB-vänner som delar film/bild på halshuggningen av den amerikanske journalisten. Vad är det för fel på folk?!

Just nu har jag precis kommit hem från akuten. De hittade inget akut/allvarligt så jag måste åka tillbaka i morgon bitti igen..

Just nu sitter jag och funderar på om jag kan smita från jobbet några timmar idag. Har alldeles för mycket som måste göras innan jag drar iväg för 2 veckor i södern...

Just nu har jag precis lämnat dottern på dagis. Ska åka och hämta upp en kompis om en halvtimme och då ska vi till stallet för att galoppera på någon stubbåker :D Dock hänger regnet i luften och mitt trasiga knä gör sig påmint :crazy:

Just nu ska jag kravla mig in i duschen och sen möta upp bästis och luncha och/eller fika. Känns konstigt när vi inte träffats på 2 veckor även om det skickas mängder sms dagligen :p

Just nu väntar jag på att klockan ska bli halv ett så sonen slutar skolan.
Sedan hem till föräldrarna och äta mat, hem och leta fram kläder och sedan är det fotboll

Liknande trådar

Kropp & Själ Har jag hopplöst dåliga tänder eller är det jag som sköter mina tänder dåligt? Redan som liten minns jag att tandläkarna alltid skällde...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 267
Senast: jemeni
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
222
Senast: Badger
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
639
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Har en del kläder, väldigt mycket är skänkt till återvinning. Men har en del som jag velat sälja billigt, velat ha någon krona tillbaks...
Svar
3
· Visningar
300
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka