Junior/jr SM

emma-vsm

Trådstartare
Kommer gå hos oss på Ekenäs, Åkerbo 2007.
Vi hoppas att det blir en bra tävling och att vi får många ekipage!
Vi har inte haft ** klass (iallafall inte på många år) så det blir en hel del jobb, men det kommer bli kul!

/Emma

Sv: Junior/jr SM

Kul! Ni har en väldigt fin terrängbana/anläggning! Hoppas det bara är lite bättre ordning på resultat och program än dom gångerna jag varit hos er ;) Fast det fixar ni säkert med bravur!

Lycka till!

Alla som har arrangerat en fälttävlan vet nog hur tufft det är att få allt att klaffa.
Men vi gör självklart vårt bästa!

Spännande.

Men hur ser säsongen ut för övrigt, är det någon som vet något?
Ingen preliminär tävlingstermin för 2007 finns på nätet, eller jag har inte hittat det iaf, När man söker på förbundet på alla utom lokala så kommer bara 3 tävlingsplatser/datum upp.
Intressant att veta vart alla mästerskap och liknande ska gå och hur säsongen ser ut.
Någon som vet??

Vad jag har hört så är det på gång. Vi hade möte om SM i torsdags, och tog då beslut om att vi ska ha det.
Hoppas det kommer upp snart så man kan planera lite.

Antar att du menar att ni även skall ha ** klass,förutan JR-SM,som går i CNC*?Låter fantastiskt skoj,att banan blir uppgraderad s.a.s:bump: Lycka till:bump:

Dom skall väl även ha YR SM , det var väl det hon menade med jr kanske ;)

Junir sm går i *. Young Rider sm går i **.
Stavfel i rubriken, YR ska det vara förstås

Senast ändrad:

Alla som har arrangerat en fälttävlan vet nog hur tufft det är att få allt att klaffa.
Men vi gör självklart vårt bästa!

Sitter själv i tävlingskommiten i min klubb så vet precis hur svårt det är! Som sagt fixar ni det säkert! Lycka till! :)

:rofl: :rofl: Super!Hoppas att ni går ut och ber om hjälp,I GOD TID,hjälp finns säkert att få i flera av de rutinerade klubbarna runt er:idea: Kul:banana: om detta blir verklighet:bump:

Ja vi kommer förmodligen att samarbeta med klubbarna som varit med på Valla. Fast jag måste nog säga att vi har mycket rutinerat folk i vår klubb när det gäller att anordna stora tävlingar! ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 460
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
218
· Visningar
9 181
Senast: Grazing
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 014
Senast: TantAgda
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 183
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar