För den som vill ha lite mardrömmar med sin glögg finns dessa just nu att vinna på auktion:
Visa bifogad fil 108571
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För den som vill ha lite mardrömmar med sin glögg finns dessa just nu att vinna på auktion:
Visa bifogad fil 108571
Fina! Inte alls min stil heller, men finaSka en köpa nya gillar jag Rörstrand Swedish Grace Winter, ramlar jag på dem till rimligt pris någon gång kommer jag att köpa dem:
Fina! Inte alls min stil heller, men fina
Ja alltså är tennet nu sålt är det lika bra jag slår på stort med mardrömstomtarErkänn, du är inne och bjuder på auktionen med mardrömstomtar som @Nytant la in
Jag ärvde glöggmuggar i tenn men jag tror jag har sålt dem, annars hade jag gärna donerat dem De är inte i min stil
Någon är taggad på julservis! Men jag har ännu inte hittat någon som känns riktigt rätt. @athena_arabians har du några fler favoriter?Älskar porslin, har själv börjat önska mig å samla ihop av Riflet Jul från Royal Copenhagen om någon nu är taggad på julservis (bild från Google)
Visa bifogad fil 108591
Någon är taggad på julservis! Men jag har ännu inte hittat någon som känns riktigt rätt. @athena_arabians har du några fler favoriter?
Den här använder jag till julen har massor av delar och matchande glas till inga koppar dock i samma serie vet inte ens om det finns.Någon är taggad på julservis! Men jag har ännu inte hittat någon som känns riktigt rätt. @athena_arabians har du några fler favoriter?
Enkel guldkant är verkligen användbart, funkar lika bra till nyår och andra festligheter!Den här använder jag till julen har massor av delar och matchande glas till inga koppar dock i samma serie vet inte ens om det finns.
Men poängen är att dessa går att ha året om men känns juliga iom guldkanten. Vet inte om dessa går att få tag på men kvalitén är riktigt vass Visa bifogad fil 108602
Skulle vilja påstå att det är din plikt som god värd. // mvh hon som beställde en extra chokladask för att kunna kvalitetssäkra sina julklapparOkej jag ställde fram tryffeln och visst var jag tvungen att provsmaka en av varje för att se så att den höll måttet även i år, eller hur...?
Osäker på vad du är ute efter men Villeroy och Boch och Spode samt Rörstrands blåa jultallrikar tycker jag är fina.Någon är taggad på julservis! Men jag har ännu inte hittat någon som känns riktigt rätt. @athena_arabians har du några fler favoriter?
Jag är svår, hittar jag inget som passar mig blir det inget alls. Har därför aldrig skaffat nya muggar utan använder punchmuggar i silver, antika ca 140 år på nacken. Liten fot stort öra. Och ibland punchmuggar i glas också arvegods, i glas. I 40 år.Alltså egentligen håller jag med dig, men av någon anledning känns det inte lika illa med just glögg? Jag tänker inte riktigt på glögg som en väldigt varm dryck (som kaffe, te, och varm choklad är), utan mer som en 'bekvämt varm för kalla fiingrar'-dryck. Det må vara het på spisen men dricks liksom inte supervarm. I alla fall inte i min familj.
Jag har redan bett dem fixa en del så det känns inte så rimligt. Särskilt inte när de kommer med tåg. Får helt enkelt se till att hitta fina glöggkoppar till nästa år (det är svårt, tycker allt juligt är så himla kitchigt för det mesta).