Jultråden 2020

Ni vet när man "bara" ska springa in i mataffären lite fort och stödhandla och BAM!! Kommer ut med både ekfatslagrad julmust, glögg och småpynt till pepparkakshuset :o Nästa spring-in var i en braåhaaffär som har bra pris på vovvarnas tuggben - BAM!!! Julkulor i form av domherrar och servetter med domherrar på :love: + jättenödvändiga julstrumpor till hela familjen...
Jag får sluta gå i affärer helt enkelt, jag kan bara inte låta bli julsaker :angel::banghead:
Hur ser domherre-julkulorna ut (gärna bild) :) ?

Röda o runda? :idea::o🙈:D
Jag tänkte mig juldekorationer formade som fågeln (det står ju julkulor i form av domherrar), alternativt runda med en målad fågel på. När jag googlar får jag upp alla möjliga varianter på temat....

Måste erkänna att jag inte fattar det roliga denna gången @dobbis... Du får nog förklara :) !

Hur ser domherre-julkulorna ut (gärna bild) :) ?
Här är dom!
1604834385792.png
Lite kitchigt halvfula :angel: :heart

Jag tänkte mig juldekorationer formade som fågeln (det står ju julkulor i form av domherrar), alternativt runda med en målad fågel på. När jag googlar får jag upp alla möjliga varianter på temat....

Måste erkänna att jag inte fattar det roliga denna gången @dobbis... Du får nog förklara :) !
Domherrarnas kulor......trött med dålig humor :D

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 373
Senast: Sezziyanen
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 895
Senast: Derivata
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 110
Senast: Happimess
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur