Mannen röstade ner mig på snögubbe utomhus. Det var kitschigt tyckte han
Och det kommer från den som har samurajsvärd och Långbentelefon på sitt kontor
Långbentelefon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mannen röstade ner mig på snögubbe utomhus. Det var kitschigt tyckte han
Har man det på sitt kontor så är man definitivt utesluten i ALLA röstsammanhangMannen röstade ner mig på snögubbe utomhus. Det var kitschigt tyckte han
Börjar bli väldigt sugen på glögg! Men tänkte vänta tills 1a advent
Beror väl på om man använder samuraj-svärdetHar man det på sitt kontor så är man definitivt utesluten i ALLA röstsammanhang
Hälsa från mig
Hur ser domherre-julkulorna ut (gärna bild) ?Ni vet när man "bara" ska springa in i mataffären lite fort och stödhandla och BAM!! Kommer ut med både ekfatslagrad julmust, glögg och småpynt till pepparkakshuset Nästa spring-in var i en braåhaaffär som har bra pris på vovvarnas tuggben - BAM!!! Julkulor i form av domherrar och servetter med domherrar på + jättenödvändiga julstrumpor till hela familjen...
Jag får sluta gå i affärer helt enkelt, jag kan bara inte låta bli julsaker
Röda o runda?Hur ser domherre-julkulorna ut (gärna bild) ?
Inte som fågeln alltså?Röda o runda?
Jag tänkte mig juldekorationer formade som fågeln (det står ju julkulor i form av domherrar), alternativt runda med en målad fågel på. När jag googlar får jag upp alla möjliga varianter på temat....Röda o runda?
Söta !Här är dom!
Visa bifogad fil 59799
Domherrarnas kulor......trött med dålig humorJag tänkte mig juldekorationer formade som fågeln (det står ju julkulor i form av domherrar), alternativt runda med en målad fågel på. När jag googlar får jag upp alla möjliga varianter på temat....
Måste erkänna att jag inte fattar det roliga denna gången @dobbis... Du får nog förklara !
Haha...ALLDELES för långsökt för mig - uppenbarligen....Domherrarnas kulor......trött med dålig humor
Jättefina!