Jultråden 2020

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare zassoo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 562
  • Visningar Visningar 26 663
Glad Lucia och 3e advent 😊

Bifogade filer

• 20201213_101740.webp
    20201213_101740.webp
    143,3 KB · Visningar: 10
Beställde sista julklappen nu! Alla andra har jag tack och lov fått hem redan förutom ett paket som ligger hos ombud.
Detta borde kunna komma med vanligt brev till brevlådan så det bör vara framme innan jul.

Det jag har kvar är såklart att slå in alla julklappar :love: samt göra några fler bivaxdukar som jag ska ge bort också.

I och för sig har mina två hundar inte fått någon julklapp! Bara inhandlat julklapp till sambons hund...jag som trodde jag var klar! 😅

Funderar om jag ska kasta några plastjulstjärnor. De ser helt ok ut men är som sagt i plast. Är det ens snyggt? Känns som ganska ute.
Syns det tydligt att det är plastblommor då, eller vad är det som gör att du inte vill ha kvar dem? Vill du inte ha julstjärnor alls, eller är det just pga att de är konstgjorda som du inte gillar dem?

Om du menar plastblommor så säger jag kasta, plastblommor är fula :p
ja lite så känner jag. Är så less på allt plastigt!
Syns det tydligt att det är plastblommor då, eller vad är det som gör att du inte vill ha kvar dem? Vill du inte ha julstjärnor alls, eller är det just pga att de är konstgjorda som du inte gillar dem?
jo det tror jag, iaf när man kollar närmare. Plastblommor måste nog vara höjden av oestetik 🤔

Här inleddes dagen traditionsenligt med att vi klev upp innan det hann bli ljust ute och bänkade oss framför SVT:s Luciamorgon med varm choklad och hembakade lussekatter :d

IMG_20201213_103706_390.webp

Lucia är på sätt och vis min favorithögtid, mysfaktorn är liksom lite extra hög när man är precis mitt uppe i all julpepp. Vi har alltid gjort precis såhär i min familj (delvis p.g.a att pappa fyller år på just lucia, så det har liksom funnits en extra anledning att hålla på den mysiga traditionen) och det är min favoritmorgon på hela året! Bättre än julaftons morgon, till och med!

Funderar om jag ska kasta några plastjulstjärnor. De ser helt ok ut men är som sagt i plast. Är det ens snyggt? Känns som ganska ute.
Om du menar plastblommor så säger jag kasta, plastblommor är fula :p
Jag som är totalt "ute" säger behåll, plastblommor är praktiska och dina är ju redan tillverkade. Däremot skulle jag inte köpa nya!
Jag har julstjärnor i plast, men det är mer som ett tygmaterial och dom är jättefina! Ingen ser att det är kostgjorda blommor ;)

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 432
Senast: WS6
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 477
Senast: qitis
·
Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
3
· Visningar
493
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 166
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka