Asså blåbärsskumtomtarna är helt klart de godaste skumtomtarna som gjorts
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev ju fint med pyntet påSatt upp brutalt ful plastgran som nödsubstitut (har Covid så kan inte gå ut och köpa gran).
Visa bifogad fil 61475
Blev ju fint med pyntet på![]()
Helt ok resultatSatt upp brutalt ful plastgran som nödsubstitut (har Covid så kan inte gå ut och köpa gran).
Visa bifogad fil 61475
Om du menar plastblommor så säger jag kasta, plastblommor är fulaFunderar om jag ska kasta några plastjulstjärnor. De ser helt ok ut men är som sagt i plast. Är det ens snyggt? Känns som ganska ute.
Hur kommer det sig att de ändrar sig så mycket i utseende?På tal om att plantera om julstjärnor... Det här har en gång i tiden varit en helt vanlig julstjärna.....
Visa bifogad fil 61437
Inte den blekaste aning. Men visst är det intressantHur kommer det sig att de ändrar sig så mycket i utseende?
Syns det tydligt att det är plastblommor då, eller vad är det som gör att du inte vill ha kvar dem? Vill du inte ha julstjärnor alls, eller är det just pga att de är konstgjorda som du inte gillar dem?Funderar om jag ska kasta några plastjulstjärnor. De ser helt ok ut men är som sagt i plast. Är det ens snyggt? Känns som ganska ute.
ja lite så känner jag. Är så less på allt plastigt!Om du menar plastblommor så säger jag kasta, plastblommor är fula![]()
jo det tror jag, iaf när man kollar närmare. Plastblommor måste nog vara höjden av oestetikSyns det tydligt att det är plastblommor då, eller vad är det som gör att du inte vill ha kvar dem? Vill du inte ha julstjärnor alls, eller är det just pga att de är konstgjorda som du inte gillar dem?
Ja verkligen, och jag tyckte den blev riktigt fräck!Inte den blekaste aning. Men visst är det intressant?!
Funderar om jag ska kasta några plastjulstjärnor. De ser helt ok ut men är som sagt i plast. Är det ens snyggt? Känns som ganska ute.
Jag som är totalt "ute" säger behåll, plastblommor är praktiska och dina är ju redan tillverkade. Däremot skulle jag inte köpa nya!Om du menar plastblommor så säger jag kasta, plastblommor är fula![]()