Julkort 2020

2A41739A-FACA-4C24-96DD-8C271498AA3B.webp

Ett av våra julkort för året -valp envisades med att inte samarbeta 😆

Denna bild blev årets julkort. Laddade upp den på en av vykortstjänsterna som finns på nätet och valde ett juligt motiv. Blev jättebra.
Skärmavbild 2020-12-23 kl. 10.44.55.png
Kan säga att det var ett jävla jobb att få dem att sitta stilla bredvid varandra och titta in i kameran. Räknade till 49 st bilder innan jag fick en som blev bra :D

0B461A1D-E8E8-4CCC-A9E7-9578E3AFB36C.webp

Min mormor blev dock missnöjd (otacksam much?) för att inte ALLA hundarna var med på samma bild (kom igen, lite realistisk får man väl vara? ALLA mina på samma bild är liiite höga krav). Så, jag fick ta ett snabbt foto på de andra två och skicka till henne, så nu har hon fått två julkort. Detta foto pimpade jag lite i vykortsappen bara.

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
228
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 372
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
1 952
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 141

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka