Jag har tittat klart på Kalle
Nu är det bara 45 minuter kvar till jag slutar. Stallet och troligen också gymmet väntar därefter 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det stod fel överallt på nätet. Allting stängt. Jättekul. Nu är jag genomfrusen och fortfarande godissugenTill 22!?Jag blev både förvånad och jättestressad av att allt, inklusive matbutiker, stängde kl 14 här idag. Är inte van att behöva planera vad jag vill äta till middag i förväg....
Det stod fel överallt på nätet. Allting stängt. Jättekul. Nu är jag genomfrusen och fortfarande godissugenJag HAR visserligen godis hemma, men det är supergott godis som är skitsvårt att få tag på och som jag hade tänkt spara till nyår eller något. Kanske slutar med att jag äter det ändå... Fast först te. Jag måste tina upp lite nu. Satan så kallt det är ute!
Tufft årJag tycker att den här julen bara har känts jobbig och jag är glad att det snart är över.
Min mamma dog i år, ganska dramatiskt och har lämnat ett stort hål.
Det blev bara inte jul öht utan henne.
Förlorade min hund också så ingenting är som det borde, bara tomt och skit.
Nu är jag på jobbet och har ångest över att pappa är ensam idag.
Blah![]()
Kanske röra ihop en småkaka som du kan smaska till te?Det stod fel överallt på nätet. Allting stängt. Jättekul. Nu är jag genomfrusen och fortfarande godissugenJag HAR visserligen godis hemma, men det är supergott godis som är skitsvårt att få tag på och som jag hade tänkt spara till nyår eller något. Kanske slutar med att jag äter det ändå... Fast först te. Jag måste tina upp lite nu. Satan så kallt det är ute!
Jag tycker att den här julen bara har känts jobbig och jag är glad att det snart är över.
Blah![]()
Vet inte hur mycket det finns hemma bara... Men ja, jag får nog kolla upp något enkelt recept och se om det kan gå att få tillKanske röra ihop en småkaka som du kan smaska till te?
Kolakaka t.ex. är väldigt enkel och godisaktig tycker jag.
jag röstar för chokladbollar. Annars fanns det något recept som involverade cornflakes, kakao och sirap som skulle göras i kastrull, kanske smör också...Vet inte hur mycket det finns hemma bara... Men ja, jag får nog kolla upp något enkelt recept och se om det kan gå att få till![]()
Mina är köpta som militärt överskott och knäpps omlott med reglerbara knappar i midjan. Att det inte är resår i midjan gör att de inte kasar upp för långt och skär in som allt med midjeresår har en tendens att göra på mig. Det extra tyget i "omlotten" fram gör att det inte blir snävt runt höfterna.Traskar runt nu i understället från jobbet... Så galet skönt och jag har ingen pyjamas såMeeen det märks på "byxorna" (eller vad man nu ska säga) att det här understället egentligen är tänkt för män
Ser helfånigt ut!
Jag tycker att den här julen bara har känts jobbig och jag är glad att det snart är över.
Blah![]()