Sv: Ju mer politik jag pratar med människor....
I dina ögon är det så inte i mina!!!!Man tvingar ingen till det. Jag har låg profil här jämfört med vad MÅNGA andra när jag läst! Om du läser mina inlägg finns det gott om ödmjukhet, ska man falla på knä eller, skämt och sido.
Exempel: Ta den tid du behöver dig för att lära dig språket , Erbjuda lärande, har även kommit med FÖRSLAG inga MÅSTEN!!
Ödmjukhet finns dock inte mycket av tycker jag, varken här , eller någon annan stans.
Jag har inte heller kommit med krav , bör är att det skulle underlätta för dessa människor. När dom väl slagit sig till ro, inget pang bums på!
Och för övrigt tycker alla till i denna tråden!!
Jag tror du behöver läsa dina motiveringar igen kanske för att förstå varför du får reaktioner . Du utgår från din egen välfärds status när du konstaterar vad du tycker sig bör . " hade jag varit invandrare " osv . DU kan rimligen inte ta in att du befinner dig på en helt annan planet ifråga om krav, förväntningar och tyckanden vad "invandrare " bör kunna och hantera osv ? Det blir för mig en extremt påtaglig problematik nämligen i fråga om dina tyckanden . Det är den självinsikten och ödmjukheten som skulle behöva infinna sig lite oftare hos folk om man tycker man blir orättvist klassad i fråga om politiskt tyckande .
I dina ögon är det så inte i mina!!!!Man tvingar ingen till det. Jag har låg profil här jämfört med vad MÅNGA andra när jag läst! Om du läser mina inlägg finns det gott om ödmjukhet, ska man falla på knä eller, skämt och sido.
Exempel: Ta den tid du behöver dig för att lära dig språket , Erbjuda lärande, har även kommit med FÖRSLAG inga MÅSTEN!!
Ödmjukhet finns dock inte mycket av tycker jag, varken här , eller någon annan stans.
Jag har inte heller kommit med krav , bör är att det skulle underlätta för dessa människor. När dom väl slagit sig till ro, inget pang bums på!
Och för övrigt tycker alla till i denna tråden!!