M
_Morotsbiten_
Mmm har som sagt börja att hoppträna varannan vecka och de är nog en 4 år sedan häst och jag tränade och hoppade!
Och jösses så mycket man tappar.
Vi skulle hoppa en grind på 60 cm och jag skakade av rädsla och de vart för mycket så min kära häst var snäll och vägrade*pöss på henne*
Ja jag var glad att hon kände att sin matte inte var redo för sånna OS hinder :smirk: jaaa de kändes ju som de var 160
Jag är SÅÅÅ hopprädd fattar inte
40-50 går rätt bra just nu men sen är de stopp jag gör detta bara för min häst behöver lite gymnastik och små cavalettihinder är ju bra gymnastik för bakbenen=)
Här har vi bevis JAG hoppar
Visst finns mycket att klaga på på denna bild MEN kom ihåg att jag är skiträdd på denna bild och knappast en stilhoppryttare :smirk:
Men tycker iaf bilden vart bra
På väg hem trött som få Fux med flax får man snart kalla damen för
De blåste lite
Och jösses så mycket man tappar.
Vi skulle hoppa en grind på 60 cm och jag skakade av rädsla och de vart för mycket så min kära häst var snäll och vägrade*pöss på henne*
Ja jag var glad att hon kände att sin matte inte var redo för sånna OS hinder :smirk: jaaa de kändes ju som de var 160
Jag är SÅÅÅ hopprädd fattar inte
40-50 går rätt bra just nu men sen är de stopp jag gör detta bara för min häst behöver lite gymnastik och små cavalettihinder är ju bra gymnastik för bakbenen=)
Här har vi bevis JAG hoppar
Visst finns mycket att klaga på på denna bild MEN kom ihåg att jag är skiträdd på denna bild och knappast en stilhoppryttare :smirk:
Men tycker iaf bilden vart bra
På väg hem trött som få Fux med flax får man snart kalla damen för
De blåste lite