Jolanta.....

Sv: Jolanta.....

Den är köpt på jysk, men det är en fullstor filt, vi brukar ha den som täcke i soffan! :)
 
Sv: Jolanta.....

Det är det många som undrat, hur i hela friden han har fått plats i min mage. Jag själv tyckte inte att han var så stor, tills jag la honom brevid en bebis på BB som vägde 3800gram, Arvid såg ut som en jätte! :D
 
Sv: Jolanta.....

Du är knäpp :devil:

Nybadad bebis blandat med svag lukt lukt av nytvättad pyamas och puder, det kan jag sniffa på i all evighet :love:
 
Sv: Jolanta.....

fast å andra sidan spydde jag av bajsdoft till dottern var nästan 1 år :angel: gravid-doftsinnet satt i lääääänge haha
 
Sv: Jolanta.....

KL

Tack för alla grattis! :)

Var och vägde Arvid idag, han har gått upp över 700 gram på 9 dagar. Tjockboll! :D
 
Sv: Jolanta.....

Bli inte förvånad om barnvagnen är tom på väg hem ifrån en promenad en dag :d

Han är så himla kär.
 

Liknande trådar

Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 090
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 641
Senast: Inte_Ung
·
Småbarn Jepp, som rubriken säger. Vad lagas för vegetariskt till barnen (som dessutom går hem i stugorna)? Har lite idétorka när det gäller att...
2
Svar
23
· Visningar
1 009
Senast: cherie
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 163

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp