Jolanta.....

Sv: Jolanta.....

Grattis till Arvid!

(Min första förlossning började med värkar kl 20. Krystvärkarna började kl.03.
Sonen var ute 04.00.
Lite roligt att det var samma tider :))
 
Sv: Jolanta.....

Grattis, till den "lille" Arvid :)

Lycka till!
 
Sv: Jolanta.....

GRATTIS!

Saga var inte heller liten direkt, 4880 gr och 54 cm lång!
Tänk att vi nästan födde på samma dag ändå! Bara 10 timmars skillnad..

Arvid är verkligen JÄTTESÖT!
 
Sv: Jolanta.....

Kan inte hålla reda på vilka trådar jag grattat i och inte, det rasar ju in bebisar... ;) Men för säkerhets skull:

GRATTIS!! :bump:
 
Sv: Jolanta.....

Jag hade D innan jag blev gravid och hade det hela grav och efter förlossningen. Tuttarna blev bara fastare å fylligare=) Lite större blev dom ju. men inte så stora att jag behövde byta upp mig en storlek=)
 
Sv: Jolanta.....

Tusen tack alla! :)

Jag undrar om inte Arvid är en liten rekordbebis här på buke, åtminstone till vikten.


Mina bröst har växt från B till D kupa bara nu under dagen, och jag har skitont... :( Och Arvid ligger bara och sover, och vill inte äta...

Grattis, på mig kunde de inte spänna fast CTG grejjerna för det gjorde så ont! Och några bilder under förlossningen hann vi inte med ;) Sen kändes det så elakt att ta kort efteråt, legat i mörkret och sen få en blixt i ansiktet!

3e dagen var nog värst för mig, då var de stenhårda och det gick knappt att röra sig, nu har det gått 1 vecka och det har börjat lugna ner sig. Så det är bara att stå ut, jag duschade varmt och masserade tuttarna när de var som värst.
 
Sv: Jolanta.....

Grattis till heffaklumpen! :bump:
Han är jättesöt! :love:

Guud vad det kommer bukebebisar här i dagarna. Nästan så jag börjar fundera på om ni gjort en Piteå Havsbad 1999. :angel::D
 
Sv: Jolanta.....

Ja usch va tuttarna gjorde ont tredje dagen. Tur att man hade en pump hemma=)
 
Sv: Jolanta.....

Nämnen nusse liten!! Känner igen det där vecket på näsan. Hugo hade ett likadant! Men det är uträtat nu!

Grattis!! :)

/Timsetim
 

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 669
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 091
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 320
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 645
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp