Just ja! Så var det! Alltid skönt med tips från "proffs" (jag menar, ni är ju inte män så ni kan ju inte ha tillräckligt med kunskap ändå).
Jag säger ju att jag är en dålig kvinna! Oftast har jag inte ens maten klar när sambon kommer hem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just ja! Så var det! Alltid skönt med tips från "proffs" (jag menar, ni är ju inte män så ni kan ju inte ha tillräckligt med kunskap ändå).
Det är ingen flyktingkris i patriarkala Danmark. Undrar just varför.
Du säger verkligen emot dig själv..Alla moderna forskare hävdar att det finns beteendeskillnader mellan män och kvinnor. Nej, Gudrun Schymann räknas inte som forskare.
Jag säger ju att jag är en dålig kvinna! Oftast har jag inte ens maten klar när sambon kommer hem
Själv har jag problem med att mina strumpbyxor går sönder i grenen. Beror det på att jag är för okvinnligt fet så mina lår går ihop och skaver mot varandra? Är jag en dålig kvinna?!
Hehe... Nä det ville TS plötsligt inte kommentera utan går vidare till annat.,,Nu blev det kanske lite jobbigt.
Det visar sig att män kvoteras in på universitet och arbetsplatser. Det visar sig att kvinnor som köper sex också kriminaliseras eftersom sexköplagen är könsneutral. Det visar sig att ingen flyr från det feministiska Sverige. Det visar sig att det inte är kvinnor som styr IS och inte kvinnor som ligger bakom flyktingkrisen.
Världsbilden krackelerar.
Moderna forskare säger att de jobbar utifrån att det finns en oerhörd plasticitet i hjärnan.Alla moderna forskare hävdar att det finns beteendeskillnader mellan män och kvinnor. Nej, Gudrun Schymann räknas inte som forskare.
Alla moderna forskare hävdar att det finns beteendeskillnader mellan män och kvinnor. Nej, Gudrun Schymann räknas inte som forskare.
Moderna forskare säger att de jobbar utifrån att det finns en oerhörd plasticitet i hjärnan.
Feminister pratar gärna om könsroller vilket de har en poäng i. Fast de glömmer de biologiska argumenten. Det är ingen slump att det är män som gör våldsbrott i damhället, att män är fysiskt starkare, att män tar större risker, att kvinnor är mer sociala mm mm.
Sluta kapa tråden, starta en egen om ditt städande!Dumma TS..
Jag skulle ju städa ikväll och fastnade här.,
Jag har redan startat en tråd om städning.Sluta kapa tråden, starta en egen om ditt städande!
Men bra att du är en redig kvinna som städar.
Sexköplagen som kriminaliserar män men inte kvinnor.
.
Forskningen är inte entydig och forskarna är verkligen inte överens.
Nej just det. Vi kanske måste påminna.Hehe... Nä det ville TS plötsligt inte kommentera utan går vidare till annat.,,
Vilket antifeministiskt land är det som har det mycket bättre då??
Det där vet du är fel. Varför vill du sprida vanföreställningar?
Är du man? Om inte, förhäv dig inte. Besinna dig, kvinna.Den här tråden var rolig..,
Stjärnhimmel tackar alla för en underhållande stund.
Ni är alla mina små stjärnor..,
Men jag anser att jag vann diskussionen.