KA-CHING!!!Saudi? om du är man och prins.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KA-CHING!!!Saudi? om du är man och prins.
Delad vanföreställning är dubbel glädje?
Feminismens syn på att män och kvinnor är genetiskt lika
Jag är en stjärnhimmel.Är du man? Om inte, förhäv dig inte. Besinna dig, kvinna.
Du bara förklarar och förklarar och förklarar saker! Tack så mycket, jag lär mig så mycket fantastiska saker ikväll!
Jag är en stjärnhimmel.
Kön har jag inte.
Det enda jag har lärt mig av den här tråden är att "högutbildad" verkar vara ett mer relativt begrepp än jag tidigare trott.
Det enda jag har lärt mig av den här tråden är att "högutbildad" verkar vara ett mer relativt begrepp än jag tidigare trott.
Nu ska vi inte vara såna, de där rika prinsarna mailar ju ibland om att de vill bli av med lite pengar, perfekta för stackars ensamma kvinnor att gifta bort sig med!Saudi? om du är man och prins.
Du bara förklarar och förklarar och förklarar saker! Tack så mycket, jag lär mig så mycket fantastiska saker ikväll!
Feminismens syn på att män och kvinnor är genetiskt lika har inget med forskning att göra utan är deras önsketänkande.
Luke I am your fatherJag trodde du var min pappa?
Skapa en egen tråd om du ska diskutera släktforskning.Luke I am your father
Nu ska vi inte vara såna, de där rika prinsarna mailar ju ibland om att de vill bli av med lite pengar, perfekta för stackars ensamma kvinnor att gifta bort sig med!
@Killaloe Nåt för dig, tror jag! Men du kan nog behöva lära dig ha maten framme för prinsen i tid, då, om han ska vara nöjd. Men grenlösa strumpbyxor kanske kan minimera skadan något.
Folie à deux?Delad vanföreställning är dubbel glädje?
Xxx.xx från fel sida av historien
De saudiska kvinnorna har väl blivit ultrafeminister och vill köra bil och andra dumheter