Jämställdhet, feminism och maskulinism

[QUOTE="Sol, post: 17242740, member: ]Forskningen är inte entydig och forskarna är verkligen inte överens.[/QUOTE]
Feminismens syn på att män och kvinnor är genetiskt lika har inget med forskning att göra utan är deras önsketänkande.

Så om forskningen kommit fram till att det är så himla stor skillnad mellan män och kvinnor (det låter verkligen som att vi snackar om hjortar vs dinosaurier här) Så är det ju lika bra att vi låser in alla män. De kan liksom inget annat än att slåss, starta krig och döda barn av ren olycka. Det verkar totalt livsfarligt att dom ens finns om man går på @Ploki förklaring av män.

Saudi? om du är man och prins.
Nu ska vi inte vara såna, de där rika prinsarna mailar ju ibland om att de vill bli av med lite pengar, perfekta för stackars ensamma kvinnor att gifta bort sig med! :love:

@Killaloe Nåt för dig, tror jag! Men du kan nog behöva lära dig ha maten framme för prinsen i tid, då, om han ska vara nöjd. Men grenlösa strumpbyxor kanske kan minimera skadan något.

Nu ska vi inte vara såna, de där rika prinsarna mailar ju ibland om att de vill bli av med lite pengar, perfekta för stackars ensamma kvinnor att gifta bort sig med! :love:

@Killaloe Nåt för dig, tror jag! Men du kan nog behöva lära dig ha maten framme för prinsen i tid, då, om han ska vara nöjd. Men grenlösa strumpbyxor kanske kan minimera skadan något.

De saudiska kvinnorna har väl blivit ultrafeminister och vill köra bil och andra dumheter

Liknande trådar

Samhälle Jag läste tråden om diskussionsklimat på underforumet om Bukefalos och blev så illa berörd. Tråden är låst, men det är egentligen ett...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
51 722
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 389
Senast: Dopy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
8 463
Senast: _Taggis_
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 725
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023