Och så kan ja ta citat härifrån?Skapa en egen tråd om du ska diskutera släktforskning.
Och skapa flera trådar om samma ämne..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och så kan ja ta citat härifrån?Skapa en egen tråd om du ska diskutera släktforskning.
Du har inte svarat på något av mina inlägg till dig så jag har ingen förhoppning alls med det här
De saudiska kvinnorna har väl blivit ultrafeminister och vill köra bil och andra dumheter
Snarare fel sida av galaxen.
Nej, ska det bli helt rätt bör @Monstermom skapa en tråd om att hon trodde du var hennes pappa. Sen får du ta det citatet och skapa en egen tråd där du förklarar hur Stjärnhimmeln är far till alla BARNEN.Och så kan ja ta citat härifrån?
Och skapa flera trådar om samma ämne..
Nej, ska det bli helt rätt bör @Monstermom skapa en tråd om att hon trodde du var hennes pappa. Sen får du ta det citatet och skapa en egen tråd där du förklarar hur Stjärnhimmeln är far till alla BARNEN.
Så om forskningen kommit fram till att det är så himla stor skillnad mellan män och kvinnor (det låter verkligen som att vi snackar om hjortar vs dinosaurier här) Så är det ju lika bra att vi låser in alla män. De kan liksom inget annat än att slåss, starta krig och döda barn av ren olycka. Det verkar totalt livsfarligt att dom ens finns om man går på @Ploki förklaring av män.
Försök vara lite mindre fittig då, du vet att det inte är positivt med kvinnliga egenskaper. Men du får passa dig så du inte kliver över gränsen för att bli lite för manlig, männen klarar inte av konkurrensen.Men... Jag kan inte starta en tråd... Jag har för mycket fitta för det.
Försök vara lite mindre fittig då, du vet att det inte är positivt med kvinnliga egenskaper. Men du får passa dig så du inte kliver över gränsen för att bli lite för manlig, männen klarar inte av konkurrensen.
Och det ser du ju hur det står till med världen Där Borta nu!
Själv är jag upptagen av att laga mat, städa och drömma om att jag snart blir gift och får många barn med en härlig man!Men... Jag kan inte starta en tråd... Jag har för mycket fitta för det.
Ja, jag har också hört att han gillade strumpbyxor.Sigmund Freud skulle gilla den här tråden.
[QUOTE="Sol, post: 17242740, member: ]Forskningen är inte entydig och forskarna är verkligen inte överens.
Sigmund Freud skulle gilla den här tråden.
Nu visar du din kvinnliga okunskap igen. Freud var en MAN inte en bok.Har du läst Freud? Han gillade en del saker, han...
Ingen har påstått att män och kvinnor är genetiskt lika.
inte artiklar skrivna i random tidning som vill sälja lösnummer
Nu visar du din kvinnliga okunskap igen. Freud var en MAN inte en bok.
Oj. Fanken!
Eller... Hurra?
Jag är så förvirrad.
Ingen har påstått att män och kvinnor är genetiskt lika. Du verkar dessutom ha missat att jag är biolog och mitt examensarbete skrevs inom ramarna för... ja, biologi (mer exakt zoologi). Inte inom feministiska studier.
Du påstår att "moderna forskare" anser så och så. Backa gärna upp det. Min erfarenhet som råkar vara hyfsat relevant säger mig nämligen något helt annat och jag är ganska säker på att jag har läst mer forskning om det här än du. Faktiska studier alltså. Vetenskapligt publicerade artiklar, inte artiklar skrivna i random tidning som vill sälja lösnummer.