Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi åker till Hummelsta i em men sen em/kväll kan jag komma förbi. Messa inköpslista isf!Det är mycket snack om att pensionärerna inte får lingonsylt till sina köttbullar. Ingen har nämnt att föräldrarna på neo inte får smör till knäckebrödet vid frukost (det är den enda mat man bjuds på).
Mjukost är ingen höjdare på hårt bröd kan jag meddela. Men det är tydligen det enda hygieniska alternativet (hur det nu kan vara bättre än enportions av smör och ost..).
Så snart det finns möjlighet ska vi ta oss iväg till en affär för att köpa eget pålägg
Så spännande!
Vad har du byggt för pussel?Pusslet är färdigt, så nu kanske jag kan få något annat gjort idag. Börjar väl i tvättstugan.
Ska till stallet om en stund. Passa på att rida ut nu när isgatan har smält bort.
Är på en riktigt nostalgikick och funderar på om Journeyman Project, Monkey Island och Day of the Tentacles funkar på Win 10. De var så jäkla bra, innan all flashig grafik gjorde att gameplay var det viktigaste. Har iofs inte spelat adventure games (heter det fortfarande det?) på ett stort antal år. Älskade Myst och de tidigare nämnda där man upptäckte och vandrade runt i världen bara för att det var roligt. Är det någon som kan rekommendera spel i samma anda? Påmindes också om Fool's Errand som jag faktiskt spelade färdigt, men det tog mig ett halvår och jag har fortfarande ingen aning om hur jag löste vissa av pusslen. Försökte mig på uppföljaren A Fool and his Money men gav upp. Uppenbarligen är jag inte lika smart idag, eller har lika mycket tid, som då. Ah, nostalgi...
Vad har du byggt för pussel?
Vi hade då flera Monkey Island's på någon dator (exet har det nog fortfarande), det var nog genom någon sorts cloud tjänst? Steam kanske?
Edit:
Sökte precis och det finns på Steam! De har rea så det kostar hela 5 dollar för ett bundle