Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker vaniljlatte och känner mig lite piggare idag på livet igen efter livskrisen senaste dagarna..

Tänkte ringt FK och fråga vad jag faktiskt får göra med livet. Jag tänker att dom borde väl vilja rehabilitera mig så tänkte se vad dom erbjuder. Kanske kunde ha arbetspraktik hos dom eftersom det är dom som hindrar mig att gå vidare i livet :up:
Säger som min syster så till mig igår; Det är inte ditt fel att du blev sjuk!
Printa in det i huvudet bara. Jag kan inte mer än försöka. Så är det ju bara.
Fråga AF om starta eget bidrag med för att ge dom lite svett i pannan :angel: :rofl:

Hallen slipas av maken så förhoppningsvis kanske vi kan tapetsera ikväll/imorgon :bump:

20171229_111305.jpg

Kameran ville ha det åt fel håll...

Köpte det till jul förra året men då blev det aldrig av att bygga det.
Jag älskar ju pussel, men inte alls dom där motiven :rofl: jag vill ha fantasy, Disney osv :cool:

Inte säker! De säger XP och Vista! (Tales funkar på mac så jag köpte det men kan kolla på Win 10 datorn senare inatt? Har inte den laptopen med mig :) )

Mmm, försöker googla mig fram om det funkar eller inte. Gudars vad jag älskade Monkey Island, särskilt 2:an Le Chuck's Revenge. Ingen aning om hur många gånger jag spelade igenom den, bara för att det var så förbaskat roligt! :up:

Inte säker! De säger XP och Vista! (Tales funkar på mac så jag köpte det men kan kolla på Win 10 datorn senare inatt? Har inte den laptopen med mig :) )

@MJLee

Jag kollade precis och andra spel jag har på Steam (alla Age of Empires :angel:) har inte Win 10 på listan men de funkar fint ändå så de verkar ju inte skriva upp alla versioner det funkar med.

Förresten hängde jag macbooken två gånger med att försöka spela det, så mac kompatibel vet jag inte om jag håller med om att det är :rofl: Får prova på Thinkpaden senare :laugh:

Förresten efter att ha drömt om den där advokaten jag dejtade i fyra månader i natt (vi höll handen i på bio och gick på en promenad eller något annat märkligt O_o) så har han typ förföljt mig undermedvetet hela dagen (ni vet en sån där mysko känsla man får av mardrömmar, fast det här var ingen mardröm).

Så nu försöker jag släppa tanken på honom genom att försöka komma ihåg dåliga grejer eller detaljer om honom :o Höll på att garva ihjäl mig när min hjärna tyckte "har han inte väldigt utstående ögon som är lite läskiga?" - han är nämligen helt gudomligt supersnygg :rofl: Så där så man håller på att trilla omkull när man ser han :angel::rofl:

Vän "hade inte du slutat träffa honom?"
Jag "eh jo, jag såg han senast i Augusti och har inget intresse av att träffa honom så vet inte varför han dyker upp i drömmar och härjar för"
Vän "När du har lämnat in din avhandling så hjälper vi dig att hitta en bra karl"

:love:

(inte för att jag är på jakt efter en karl just nu men det är ju snällt att han tänker hjälpa mig ändå :D)

Har pratat med FK nu. Kan ni hålla tummarna för mig?
Människan jag pratade med trodde jag visst fick studera halvtid och ha kvar min sjukersättning :nailbiting:
Men hon lämnade över ärendet till en som har hand om det som ska ringa upp mig så jag får klart besked. Antingen idag eller efter helgen. Hoppas hoppas hoppas :nailbiting:

Människan jag pratade med trodde jag visst fick studera halvtid och ha kvar min sjukersättning :nailbiting:
Men hon lämnade över ärendet till en som har hand om det som ska ringa upp mig så jag får klart besked. Antingen idag eller efter helgen. Hoppas hoppas hoppas :nailbiting:

Håller alla tummar och tår! Ska prata med djuren så det hålls tassar och hovar med :)

Jag håller alla tummar och tår! Hoppas :banana:

Håller tummarna för dig. :up:

• Gilla
Reactions: MM
Håller tummarna jag med.

• Gilla
Reactions: MM
Jag drömmer om ett jobb som jag kan ha oavsett plats i världen. Men jag lyckas aldrig hitta de där jobben. :(

Alltså typ så jag kan jobba hemifrån vissa månader och andra månader utomlands. :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 689
· Visningar
45 768
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur