Som kör Win 10?
Inte säker! De säger XP och Vista! (Tales funkar på mac så jag köpte det men kan kolla på Win 10 datorn senare inatt? Har inte den laptopen med mig )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som kör Win 10?
tack!
Jag älskar ju pussel, men inte alls dom där motiven jag vill ha fantasy, Disney osv
Kameran ville ha det åt fel håll...
Köpte det till jul förra året men då blev det aldrig av att bygga det.
Inte säker! De säger XP och Vista! (Tales funkar på mac så jag köpte det men kan kolla på Win 10 datorn senare inatt? Har inte den laptopen med mig )
Har pratat med FK nu. Kan ni hålla tummarna för mig?
Människan jag pratade med trodde jag visst fick studera halvtid och ha kvar min sjukersättning
Men hon lämnade över ärendet till en som har hand om det som ska ringa upp mig så jag får klart besked. Antingen idag eller efter helgen. Hoppas hoppas hoppas
Har pratat med FK nu. Kan ni hålla tummarna för mig?
Människan jag pratade med trodde jag visst fick studera halvtid och ha kvar min sjukersättning
Men hon lämnade över ärendet till en som har hand om det som ska ringa upp mig så jag får klart besked. Antingen idag eller efter helgen. Hoppas hoppas hoppas
Jag gillar att bygga pussel. Motivet är inte så viktigt.Jag älskar ju pussel, men inte alls dom där motiven jag vill ha fantasy, Disney osv
Håller tummarna för dig.Har pratat med FK nu. Kan ni hålla tummarna för mig?
Håller tummarna jag med.Har pratat med FK nu. Kan ni hålla tummarna för mig?