Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
@athena_arabians problemet är att han inte ser det märkliga i det. Fastän jag sagt det flera gånger att jag tycker dels det är ohyfsat att ringa så sent (såvida det inte är något allvarligt) och dels sagt både till honom och hans föräldrar att supporten där man köper telefonen, tv:n, plattan etc är där för att hjälpa och de kan göra det snabbt och oftast gratis. Men nä det ska ringas hit i tid och otid istället :mad: vi har lite olika syn på det helt enkelt.

Precis ätit frukost (kexchoklad :angel:)
Ingen annan i familjen har vaknat än, inte ens hundarna. Sjusovare hela högen O_o så jag tror nästan jag ska krypa ner under täcket igen och ha det varmt och skönt (seriöst iskallt i hela huset) tills de andra börjar röra på sig :up:

Funderar på hur jag ska formulera ett mail till en advokat... Ska kontakta en privat advokat för att se om hen kan hjälpa I, eftersom hans statligt tilldelade advokat inte har bemödat sig att ens besvara eller återkomma till I trots att han har sökt honom sen 11/12 :banghead::meh:

Funderar på hur jag ska formulera ett mail till en advokat... Ska kontakta en privat advokat för att se om hen kan hjälpa I, eftersom hans statligt tilldelade advokat inte har bemödat sig att ens besvara eller återkomma till I trots att han har sökt honom sen 11/12 :banghead::meh:

Så dåligt av advokaten :mad: jag förmodar att han inte har semester eller liknande, då hade det nog framgått.

Djurvakt idag. Detta med tre katter och två labradorer och en rottweiler i liten lägenhet är alltid en upplevelse. Alla kommer överens med konkurrensen om de bästa sovplatserna är alltid aktuell.

Mina kattfröknar är griniga, med den inlämnade gamle kattgubben bestämmer oavsett och har valt ut positionen på den mjuka nackkudden som sin egen.

Labradortant och rottweiler ligger soffan, labradorkille på mattan stirrandes på ullpläden vid elementet där kattfröknarna positionerat sig. Icke att Brunett-katt flyttar sig för en hund! Hon har principvaktat platsen ända sedan frukosten.

Mår bättre idag. Skönt att slippa huvudvärken!

Gjort höpåsar så det räcker i 2,5 dagar väldigt skönt när sådant inte behöver göras varje dag.

Ska till min kusin som fyller år på middag. Försöka hitta en lämplig present till honom. Hade helt glömt bort det :o

Jahapp, precis när jag skulle mysa ner mig vaknade resten av tvåbeningarna :cautious: Så då är det kanske dags att vara lite social med dem en liten stund istället.
Voffsarna sover dock fortfarande :D

Det är mycket snack om att pensionärerna inte får lingonsylt till sina köttbullar. Ingen har nämnt att föräldrarna på neo inte får smör till knäckebrödet vid frukost (det är den enda mat man bjuds på).
Mjukost är ingen höjdare på hårt bröd kan jag meddela. Men det är tydligen det enda hygieniska alternativet (hur det nu kan vara bättre än enportions av smör och ost..).

Så snart det finns möjlighet ska vi ta oss iväg till en affär för att köpa eget pålägg

Det är mycket snack om att pensionärerna inte får lingonsylt till sina köttbullar. Ingen har nämnt att föräldrarna på neo inte får smör till knäckebrödet vid frukost (det är den enda mat man bjuds på).
Mjukost är ingen höjdare på hårt bröd kan jag meddela. Men det är tydligen det enda hygieniska alternativet (hur det nu kan vara bättre än enportions av smör och ost..).

Så snart det finns möjlighet ska vi ta oss iväg till en affär för att köpa eget pålägg
Mycket inom vården är inte som det borde va.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
84 85 86
Svar
1 707
· Visningar
46 157
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka