Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ska jag ringa akuten?Klockan 8.46. Vad gör jag? Jo jag dammsuger. Måste ha fått ngn slags stroke?
Jag har ansökt om visum och bokat biljett till Vietnam den 1:a Februari
Har dock inte bokat biljett därifrån, har inte bestämt om jag tar mig upp till Hanoi eller inte. Da Nang åker jag dock till då jag har en vän där
Funderar på hur jag ska formulera ett mail till en advokat... Ska kontakta en privat advokat för att se om hen kan hjälpa I, eftersom hans statligt tilldelade advokat inte har bemödat sig att ens besvara eller återkomma till I trots att han har sökt honom sen 11/12
Ja, då borde en röstbrevlåda eller autosvar på igång kan man tycka Eller typ att man kontaktar sin klient och säger "nu kommer jag vara borta i XX veckor och du kan inte nå mig"Så dåligt av advokaten jag förmodar att han inte har semester eller liknande, då hade det nog framgått.
ska jag ringa akuten?
Eller så har något skruvat åt dem för hårt utan att du märkteNä jag tror det har lagt sig
Nu har jag duschat och ätit frukost. Ska inom kort bege mig mot jobbet. Ja kanske ändå har en skruv lös idag
Mycket inom vården är inte som det borde va.Det är mycket snack om att pensionärerna inte får lingonsylt till sina köttbullar. Ingen har nämnt att föräldrarna på neo inte får smör till knäckebrödet vid frukost (det är den enda mat man bjuds på).
Mjukost är ingen höjdare på hårt bröd kan jag meddela. Men det är tydligen det enda hygieniska alternativet (hur det nu kan vara bättre än enportions av smör och ost..).
Så snart det finns möjlighet ska vi ta oss iväg till en affär för att köpa eget pålägg