Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En ny morgon med kaffe och cigg.
Sambon mår något bättre men som någon förutspådde: finns inget att göra mot ryggproblem förutom att försöka motverka det INNAN det går såhär långt.
Så nu är det vila som gäller och när han är bra nog finns det övningar/träning att göra för att bygga upp bålen.
Och sen måste han lära sig att säga nej i tid om han känner att det är på väg utför...
Well well. För mig går det bra på jobbet, jag får fler och fler timmar varje vecka!
Från att ha börjat på 20 till 24 till 26 och nästa vecka har jag 30 tror jag!
Lönen är helt ok med, timlön än så länge men anställning på kontralt lär ske i början på nästa år
Jag uttalar det dessutom som en äkta norrlänning så det inte går att missta sig för teaternAlltså... det föll ned en polett nu.
Har liksom inte fått till kopplingen till teater-dramaten
Ja päls är ju bättre för miljön! Har inget generellt emot att återvinna vintagepälsar.
Har han fått ordinerat vila? Det enda som hjälpte mig var att vara i rörelse. Såklart inte belasta men röra på sig. Nu vet jag ju inte vad han råkat ut för men jag tror att man ska undvika att vara för stilla (sitta och ligga för länge) rent generellt!
Vet verkligen hur det känns, det sjuka är att man tillslut blir typ van/immun att ha ont i ryggen jämt
Jag tänkte börja med yoga eller pilates. Det var den träning min sjukgymnast rekommenderade mig. Måste bara få tummen ur
Jag försökte ärva min mormors pälsar. Tyvärr blev det svårt eftersom hon var typ 1,55 och jag är strax över 1,70 Mamma fick pälsarna istället så någon blev glad
Som @tornblomma sa så är yoga bra för ryggen. Skulle ni råka finnas nära Byron Shire så finns det en MediYogainstruktör där. (Andra yogaformer är jag inte bekant med så jag kan inte säga så mycket om dessa är bra eller inte vid ryggbesvär.)Nja, ordinerat att inte jobba. Han är uppe och rör på sig men han kan knappt gå.. det gör ont i mitt hjärta att se honom såhär men men
Jag ärvde en av min minifarmor, jag kompletterade den med handledsvärmare så satt den som en smäck.
Har han fått ordinerat vila? Det enda som hjälpte mig var att vara i rörelse. Såklart inte belasta men röra på sig. Nu vet jag ju inte vad han råkat ut för men jag tror att man ska undvika att vara för stilla (sitta och ligga för länge) rent generellt!
Vet verkligen hur det känns, det sjuka är att man tillslut blir typ van/immun att ha ont i ryggen jämt
Jag tänkte börja med yoga eller pilates. Det var den träning min sjukgymnast rekommenderade mig. Måste bara få tummen ur
Här är det Raw-format som gäller och kamera med 24megapixel-sensor. Det går går lite plats på minneskorten då