Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag köper damkläder för dom passar min form bättre dvs inga ben och lite större mage men rumpan har trillat av så hängslen är ett måste .Min kiro undrade hur i all världen får du byxor att sitta uppe med den stjärten sa hon:o

Särbon köper också damstorlekar ofta. Hans röv får inte plats annars :D Givetvis tycker jag den är fin som den är :love: och den är betydligt fastare och mer vältränad än min :cautious:

Gah. Trodde det skulle vara lugnt. Men icke.

blev inkallad till chef och arbetsledare efter jobbet Förra veckan blev jag skälld på. Försökte ju reda ut det direkt men fick då mer skäll av arbetsledaren.

Nu blev jag inkallad anklagad för att arbetsledaren blivit ledsen för att jag sagt att hen avbröt mig och att jag tyckt att hen avbryter andra också. Fick en åthutning om att jag inte skulle säga något om andra. Näha. Det var väl mindre klokt. Man är inte så klok när man får en kaskad av beskyllningar och skit i ansiktet. Men arbetsledaren får i affekt säga de mest gräsliga saker. Men när jag bemöter så blir hen LEDSEN och så kan vi ju inte ha det.

Nio dagar kvar. Nio dagar.

Men hallå :turd::turd::turd:

Nio dagar och snart kan du börja räkna ner timmarna :banana:

kan inte släppa allt på bussen, Hemköp ligger inne i stan. Tar det på vägen hem från jobbet
Skaffa en dra-maten :idea:

Svärföräldrarna ringde. De verkar ha köpt en iPad och ska nu försöka få in allt från den gamla plattan som är en Samsung. Sambon ska givetvis agera support. Nu. Halv tio på kvällen :meh:

Jag köper jaktbyxor i herrstorlekar från Engelsons. De sitter bättre än dammodellerna :D Vad det säger om min figur tänker jag inte gå in på :cautious:

Känner mig enormt efter som aldrig tänkt tanken. Måste jag testa! Mitt problem är att jag är liksom inte välsignad med nån midja o bredare höfter utan mer som en rektangel aka jämtjock längs med :angel: Så alla jaktbyxor jag testat är antingen för tajta i midjan eller jefligt stora. O då blir det ju att jag köper för stora.. så nu ska bannimej herrmodellen testas!

Stannade kvar nästan två timmar på jobbet idag för att kolla på en ovanlig operation. Superintressant!
Var som att köra i mjölk på hemvägen sen, fy så tjock dimma.
Nu är det läggdags och försöka vila (gissar att det är svårt att sova) och imorgon ringer klockan tidigt för att vi ska hinna till ultraljudet.

Kul jul. Enda gången man känner sig lång är när man beställer ngt från Kina :rofl:
Min pälskappa är typ 1 dm för kort i ärmarna och i knälängd (på beskrivningen nästan hellång) .... i stl XL :p Midjan sitter även minst 1 dm för högt upp. Kaos alltså :rofl:

Kul jul. Enda gången man känner sig lång är när man beställer ngt från Kina :rofl:
Min pälskappa är typ 1 dm för kort i ärmarna och i knälängd (på beskrivningen nästan hellång) .... i stl XL :p Midjan sitter även minst 1 dm för högt upp. Kaos alltså :rofl:

Åh, låter som jag borde beställa kläder därifrån :D
Hur lång är du om xl är för kort?

Var ute på en promenad nyss, jätteskönt och fick mig att må lite bättre! Problemet är bara att jag är så jävla ostadig, så jag kunde inte gå speciellt rakt och såg nog rätt full ut. haha

En ny morgon med kaffe och cigg.
Sambon mår något bättre men som någon förutspådde: finns inget att göra mot ryggproblem förutom att försöka motverka det INNAN det går såhär långt.

Så nu är det vila som gäller och när han är bra nog finns det övningar/träning att göra för att bygga upp bålen.
Och sen måste han lära sig att säga nej i tid om han känner att det är på väg utför...

Well well. För mig går det bra på jobbet, jag får fler och fler timmar varje vecka!
Från att ha börjat på 20 till 24 till 26 och nästa vecka har jag 30 tror jag!
Lönen är helt ok med, timlön än så länge men anställning på kontralt lär ske i början på nästa år :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 768
· Visningar
47 621
Senast: Sel
·
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka