Borde duscha men det är ju så tråkigt
Blött hår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde duscha men det är ju så tråkigt
Du kanske måste vara lite hård mot dig själv och tvinga dig att ta det ännu lugnare? Lätt att råda andra till jag vet. Men om det är så att du vill hinna med massa grejer så försök tänka att det är bättre att skynda långsamt, annars kanske du inte orkar göra något öht om du får ett skov.
Trimmar min handstil.
Gah. Trodde det skulle vara lugnt. Men icke.
blev inkallad till chef och arbetsledare efter jobbet Förra veckan blev jag skälld på. Försökte ju reda ut det direkt men fick då mer skäll av arbetsledaren.
Nu blev jag inkallad anklagad för att arbetsledaren blivit ledsen för att jag sagt att hen avbröt mig och att jag tyckt att hen avbryter andra också. Fick en åthutning om att jag inte skulle säga något om andra. Näha. Det var väl mindre klokt. Man är inte så klok när man får en kaskad av beskyllningar och skit i ansiktet. Men arbetsledaren får i affekt säga de mest gräsliga saker. Men när jag bemöter så blir hen LEDSEN och så kan vi ju inte ha det.
Nio dagar kvar. Nio dagar.
Blött hår
Den kan bli bättre och bli finareBehöver den trimmas? Du skriver ju helt underbart fint!
Ja, så är det ju. Både gällande att det är ett råd som är lättare att ge andra än att efterleva själv, och att jag kanske inte orkar något alls om jag får ett skov. Men visst, nu har jag faktiskt gjort mer saker än normalt senaste veckan, så det är ju vad som slår bakut. Men idag har jag text legat på soffan hela dagen, och så se det flesta dagarna ut.
Äter rostade, saltade pumpafrön och kollar på Riverdale.
Äter rostade, saltade pumpafrön och kollar på Riverdale.
Tycker att Riverdale fungerar otippat bra som serie! Fast första säsongen är klart bättre än andra.