Vid tillverkningen eller är det en senare defekt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gah. Trodde det skulle vara lugnt. Men icke.
blev inkallad till chef och arbetsledare efter jobbet Förra veckan blev jag skälld på. Försökte ju reda ut det direkt men fick då mer skäll av arbetsledaren.
Nu blev jag inkallad anklagad för att arbetsledaren blivit ledsen för att jag sagt att hen avbröt mig och att jag tyckt att hen avbryter andra också. Fick en åthutning om att jag inte skulle säga något om andra. Näha. Det var väl mindre klokt. Man är inte så klok när man får en kaskad av beskyllningar och skit i ansiktet. Men arbetsledaren får i affekt säga de mest gräsliga saker. Men när jag bemöter så blir hen LEDSEN och så kan vi ju inte ha det.
Nio dagar kvar. Nio dagar.
Har oxå en 24 mpix dock en Sony för jag ville kunna använda mina Minolta AF-objektiv.Här är det Raw-format som gäller och kamera med 24megapixel-sensor. Det går går lite plats på minneskorten då
Åh nej... har jag skapat oro...Jag får fortsätta med mitt stora stickprojekt som har dragit ut på tiden och nu börjar jag tvivla på att det faktiskt blir bra, jag som hade tänkt ge bort det. @stjarnhimmel s syster får mig att bli nojig, om draken inte duger så kommer inte mitt projekt att duga heller. Alltså jag ska inte ge bort det till stjarnhimmels syster tack och lov men ändå, känslan finns där. Även om jag inte tror att mottagaren skulle säga ett ord om att det är fel.
Urk, andra gången den här veckan som jag spyr för jag är så utmattad, senast var ju på julafton och kombinerat med stress, men idag gör jag inte ens något.
jag är alltid lite nojig och det blir värre när jag är sjuk och gnällig. Det är inte ditt fel!Åh nej... har jag skapat oro...
Men det blir säkert jättebra... Alla är inte som mina bekanta...
Ja jag förstår det. Det är ju lite svårt också när man har gjort något och ger bort.. för det är så svårt att värdera om det ser okej ut..jag är alltid lite nojig och det blir värre när jag är sjuk och gnällig. Det är inte ditt fel!
Urk, andra gången den här veckan som jag spyr för jag är så utmattad, senast var ju på julafton och kombinerat med stress, men idag gör jag inte ens något.
Ja jag förstår det. Det är ju lite svårt också när man har gjort något och ger bort.. för det är så svårt att värdera om det ser okej ut..
När hjärtat är krossat är det skönt att kunna låna kompis katt att mysa med.
Usch låter inte alls nyttigt! Har du någon chans till återhämtning och bara få rå om dig?
Nej, det är inte så nyttigt. Vetskapen om att det här potentiellt skulle kunna leda till ett nytt skov om det eskalerar, gör ju bara att man blir ännu mer utmattad och stressad. Ett underbart moment 22! Och saken är väl att jag behöver mer återhämtning än normalt folk gör, och blir utmattad av mindre än friska människor. Så även om jag tar det väldigt piano räcker det inte ibland.