Jaha vad gör vi del LXXIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Raderad medlem 68338
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gah. Trodde det skulle vara lugnt. Men icke.

blev inkallad till chef och arbetsledare efter jobbet Förra veckan blev jag skälld på. Försökte ju reda ut det direkt men fick då mer skäll av arbetsledaren.

Nu blev jag inkallad anklagad för att arbetsledaren blivit ledsen för att jag sagt att hen avbröt mig och att jag tyckt att hen avbryter andra också. Fick en åthutning om att jag inte skulle säga något om andra. Näha. Det var väl mindre klokt. Man är inte så klok när man får en kaskad av beskyllningar och skit i ansiktet. Men arbetsledaren får i affekt säga de mest gräsliga saker. Men när jag bemöter så blir hen LEDSEN och så kan vi ju inte ha det.

Nio dagar kvar. Nio dagar.

Känner mig nästan tacksam att ingen vill anställa mig när jag läser om ditt jobb O_o :nailbiting:
Känns inte som att det är värt det då :crazy:

Nio dagar går fort :heart

Urk, andra gången den här veckan som jag spyr för jag är så utmattad, senast var ju på julafton och kombinerat med stress, men idag gör jag inte ens något. :(

Jag har inte tålamod att vara sjuk :arghh: Men det går ta mig sjutton inte att läsa den där jävla pyttetexten i handboken till skolan när ögonen känns svullna och snoret rinner.
Sen stickade jag, fick inspiration på en sjal i ett garn som jag haft legat länge, jag hade två nystan men nu när det första är slut går det andra inte att hitta någonstans. Det kan ha något med att göra att huset är kaos, vårt sovrum i synnerhet men jag orkar inte börja röja.
Tack och lov tar maken med sig mat hem, jag skulle egentligen på ett intressant möte ikväll men tycker inte att jag borde sprida runt mina bakterier mer än nödvändigt så jag står över det. :(
Jag får fortsätta med mitt stora stickprojekt som har dragit ut på tiden och nu börjar jag tvivla på att det faktiskt blir bra, jag som hade tänkt ge bort det. :arghh: @stjarnhimmel s syster får mig att bli nojig, om draken inte duger så kommer inte mitt projekt att duga heller. :nailbiting: Alltså jag ska inte ge bort det till stjarnhimmels syster tack och lov men ändå, känslan finns där. Även om jag inte tror att mottagaren skulle säga ett ord om att det är fel.

Jag får fortsätta med mitt stora stickprojekt som har dragit ut på tiden och nu börjar jag tvivla på att det faktiskt blir bra, jag som hade tänkt ge bort det. :arghh: @stjarnhimmel s syster får mig att bli nojig, om draken inte duger så kommer inte mitt projekt att duga heller. :nailbiting: Alltså jag ska inte ge bort det till stjarnhimmels syster tack och lov men ändå, känslan finns där. Även om jag inte tror att mottagaren skulle säga ett ord om att det är fel.
Åh nej... har jag skapat oro...
Men det blir säkert jättebra... Alla är inte som mina bekanta...:p

Urk, andra gången den här veckan som jag spyr för jag är så utmattad, senast var ju på julafton och kombinerat med stress, men idag gör jag inte ens något. :(
biteme_bigarmhug.gif

Ja jag förstår det. Det är ju lite svårt också när man har gjort något och ger bort.. för det är så svårt att värdera om det ser okej ut..

Inte alls i samma kategori som din syster och handlar inte om något jag tillverkat själv men kom att tänka på en "lustig" sak som hände nu i jul avseende mottagande och givande.

Min svåger gav mig en gammal begagnad svampbok (nej jag har inget svampintresse annat än att jag gillar att plocka trattisar). Jag gav honom och hans fru som är biologer en ganska stilren och diskret brandvarnare i form av en fågelholk.

Gissa om det var jag eller svågern som lyckades vara artig och spela uppskattande över sin julklapp, och vem som såg ut som just en fågelholk och inte var ett dugg nöjd. Hint: Jag är bra på teater och allmän hyfs. :D

Usch låter inte alls nyttigt! Har du någon chans till återhämtning och bara få rå om dig?

Nej, det är inte så nyttigt. Vetskapen om att det här potentiellt skulle kunna leda till ett nytt skov om det eskalerar, gör ju bara att man blir ännu mer utmattad och stressad. Ett underbart moment 22! ;) Och saken är väl att jag behöver mer återhämtning än normalt folk gör, och blir utmattad av mindre än friska människor. Så även om jag tar det väldigt piano räcker det inte ibland.

Nej, det är inte så nyttigt. Vetskapen om att det här potentiellt skulle kunna leda till ett nytt skov om det eskalerar, gör ju bara att man blir ännu mer utmattad och stressad. Ett underbart moment 22! ;) Och saken är väl att jag behöver mer återhämtning än normalt folk gör, och blir utmattad av mindre än friska människor. Så även om jag tar det väldigt piano räcker det inte ibland.

Du kanske måste vara lite hård mot dig själv och tvinga dig att ta det ännu lugnare? Lätt att råda andra till jag vet. ;) Men om det är så att du vill hinna med massa grejer så försök tänka att det är bättre att skynda långsamt, annars kanske du inte orkar göra något öht om du får ett skov.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er...
2
Svar
32
· Visningar
676
Svar
2 001
· Visningar
98 955
Senast: pepp
·
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 774
· Visningar
47 860
R
Kropp & Själ Detta kanske är ett lite annorlunda ämne, så jag är beredd på att ingen delar mitt intresse. 😄 Men om nån gör det så kanske vi kan...
Svar
14
· Visningar
771
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka