OMG Det är ju inte ens 20dagKnut
Jag vet att jag har tjuvstartat lite. Våren börjar ju inte förrän 1 januari!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
OMG Det är ju inte ens 20dagKnut
Supersöt!Jag skrev häromdagen om draken jag virkat och gett bort i julklapp.
Tänkte lägga in en bild..
jag har dock inte fattat hur Imgur funkar riktigt.. men gör ett försök;
https://ankani.imgur.com/all/
Jag skrev häromdagen om draken jag virkat och gett bort i julklapp.
Tänkte lägga in en bild..
jag har dock inte fattat hur Imgur funkar riktigt.. men gör ett försök;
https://ankani.imgur.com/all/
Hur fasen får ni fram drakbilden? Webbläsaren tvingar mig att hämta appen, och när jag försöker använda appen hittar den inget
Hah. Jag ligger flera trådar efterJag ligger mer än 80 sidor efter och ingen plan att läsa ikapp, sunk internet så jag tror frusen sirap är bättre och smidigare.
Allt fint här, tåget gick bra och även resan till Tallin.
Mat, folk, social och liv dygnet runt är jag inte van vid men jag ler och gömmer mig ibland.
Nyår är planerat med goda vänner och ett gäng barn, håll tummarna att jag fixar det med.
Hoppas allt är fint med er alla och tomten hittade rätt adresser.
Kram till dom som behöver/vill ha
Jag blir fan provocerad!Du och jag @Linta !
Ring Aftonblaskan och rasa lite
Det låter lite omständigt. Varför köper du inte all julmat på en gång istället för varje dag litegrann?Hemköp hade 50% på julmat. Så jag köpte julskinka glögg och julöl. Ska dit i morgon och kolla om de har kvar.
Var på Ikea med min KP. Rea på julblommor och ljus. Köpte amaryllis Hyacinth julen och ljus
Jag önskar att kunde ge av mitt CSN till dig
Sitter och kollar på minneskort. Snacka om att det kan löna sig att jämföra priserna lite, för kollar jag vad precis samma modell på minneskort kostar i mina närmsta butiker så skiljer det ibland med hundralappar hit och dit. Ska man köpa flera minneskort eller kort med större prisskillnader så påverkar ju det totalpriset jättemycket!
Det är ju inget pengaproblem så sätt, men lite sjukt att man måste vara "heltidsfrisk" för att få studera halvtid utan sin sjukersättning när man kan vara halvtidssjuk och arbeta halvtid med sjukersättning..
Rätt till ersättning men inte rätt att själv bestämma vad man gör med sin friska tid. Det finns alltid stolar att hamna emellan..